ZalCiNoWa Skrivet 16 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 Nytt igen... gillar den här bakgrundsbilden. Du hittade Doom 3 i grannens buske va!? [ ] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 Så här ser det ut nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 Du hittade Doom 3 i grannens buske va!? [ ] Närå, snodde det av han som bor i våningen under. Han hade glömt det i... öh, tja nyckelhålet. -Scotty-: Najsigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 -Scotty-: Najsigt! Tackat, tackar, hur ser ditt ut då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 (redigerad) Tackat, tackar, hur ser ditt ut då? Ta-daa!! (var på förra sidan ) Vänta ett tag, det var fel. Så, nu är det rätt. Redigerad 17 januari, 2004 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 Är det bara jag som tycker att alla kladdiga "smoothiga" och super mega snygg grafik stilar är skit fula? Jag håller mig till stilrent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 japp stilrent ska det vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 o jaa!! helt klar, kolla min bild jag postade på förra sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 det var riktigt jävla najs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karlsson Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 Ändrat lite mer på samurize så nu ser det ut så här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 det ger uttrycket "Kalsson, Karlsson väldens bästa Karlsson" en helt ny mening http://invisionfree.com:54/19/132/emo/drool.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karlsson Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 det ger uttrycket "Kalsson, Karlsson väldens bästa Karlsson" en helt ny mening http://invisionfree.com:54/19/132/emo/drool.gif Man tackar så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 Så här ser mitt ut. Det ska var stilrent, men inte FÖR stilrent. OBS!! DÅLIG KVALITÉ. HADE TÄNKT HA DEN SOM BMP, MEN SEN KOM JAG PÅ ATT DEN VAR 3.75 MEG...SÅ GJORDE OM DEN I PAINT, HAR INTE PS PÅ DENNA DATORN! PS. HAr gjort bakgrunden själv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 mitt nya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 Snyggt! Är inte bilden från typ Vietnam Kong eller vad det nu heter? Kännde igen det från ett speltest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 Snyggt! Är inte bilden från typ Vietnam Kong eller vad det nu heter? Kännde igen det från ett speltest BF vietnam . Nästan samma sak typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 23 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2004 Mitt nyaste! http://upl.mine.nu/uplfolders/upload4/mitt_skrivbord212323.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2004 Mitt nyaste! Aston eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 23 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2004 fråga hur ändrar man skin och får fram task bar eller av de heter på a ston? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2004 Gurgel: Du använder shellswapper.. Mitt redigerade skrivbord.. Bytt WP, Ikoner och muspekaren.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts