P-C Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Nytt <3 Var tvungen att ta bort UDn och flytta ihop hordsen för att få plats med min winamp. Men nu är det prrr... Varför i hela friden har jag TVÅ papperskorgar? http://img124.imageshack.us/img124/9351/skifz2pj.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Oohh. http://img455.imageshack.us/img455/1563/tabortmig7dq.jpg ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 (redigerad) Oohh. ( ) Förlåt, men usch. Skitfult. Redigerad 14 mars, 2006 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Förlåt, men usch. Skitfult. Hans skrivbord, inte ditt. Eller..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Hans skrivbord, inte ditt. Eller..? Ja, det var hans skrivbord. Och det var det som jag menade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Ja, det var hans skrivbord. Och det var det som jag menade? Dah, han kan ha lagt ner världens tid på det där. Och du säger att det är fult. Du förstör självförtroendet för honom. Håll in sånna kommentarer är du snäll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Dah, han kan ha lagt ner världens tid på det där. Och du säger att det är fult. Du förstör självförtroendet för honom. Håll in sånna kommentarer är du snäll. Jag snackar alltid enligt min egen åsikt (vems annars?). Finns ingen anledning att han ska ändra allt bara för att jag ska gilla det. Trivs han med det, kör på. Men om jag inte får säga vad jag tycker, utan måste säga att allas är snygga bara för att behålla allas självförtroende är nåt fel. Klaga på på mitt skrivbord. Det är nån sida bak. Alla gillar inte det heller, men jag bryr mig inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 (redigerad) Förlåt, men usch. Skitfult. Håller med. Det är därför jag gjorde såhär -->( ) Edit: Så sluta bråka^^ Tog den från customize. Schhh. Redigerad 14 mars, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 om jag inte får säga vad jag tycker, utan måste säga att allas är snygga bara för att behålla allas självförtroende är nåt fel. Du kan ju eventuellt förslagsvis bara hålla käften... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Liten uppdatering: http://img462.imageshack.us/img462/7053/dump4nn.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Nytt <3 Var tvungen att ta bort UDn och flytta ihop hordsen för att få plats med min winamp. Men nu är det prrr... Varför i hela friden har jag TVÅ papperskorgar? http://img124.imageshack.us/img124/9351/skifz2pj.jpg Kan du lägga upp bakgrunden är du snäll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Liten uppdatering: http://img462.imageshack.us/img462/7053/dump4nn.jpg ...what? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 ...what? Vad? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Kan du lägga upp bakgrunden är du snäll? Du behöver bara klippa ur figurerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Jag snackar alltid enligt min egen åsikt (vems annars?). Finns ingen anledning att han ska ändra allt bara för att jag ska gilla det. Trivs han med det, kör på. Men om jag inte får säga vad jag tycker, utan måste säga att allas är snygga bara för att behålla allas självförtroende är nåt fel. Klaga på på mitt skrivbord. Det är nån sida bak. Alla gillar inte det heller, men jag bryr mig inte. Som chiligr sa, du kan ju bara hålla käften..? Okej, nu var Sikorka oseriös med den, men jag tyckte den var skitsnygg. Skulle aldrig kunna göra en bättre. Ja, men OM han nu hade jobbat länge, och då menar jag länge. T.ex 3 v, och sedan visar upp den och är skitstolt så skriver någon "Usch vad fult, byyyyt". Hur känner han sig tror du? Som sagt, håll tyst, strunta i och skriv. Människan är gjord för att säga saker som dom andra _INTE_ vill höra. Nej, jag tänker inte klaga på ditt skrivbord. Jag tänker visa att jag kan hålla det inom även om du skulle ha Gudrun Schyman naken på den. Nej, du bryr dig inte. Men andra kan. Tänk inte bara på dig själv R2D2, snälla. Om du fortsätter så kommer man komma in i en bar, och se dig ligga nerspöad där när du fyllt 18. Håll saker inom dig istället. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Nytt <3 Var tvungen att ta bort UDn och flytta ihop hordsen för att få plats med min winamp. Men nu är det prrr... Varför i hela friden har jag TVÅ papperskorgar? http://img124.imageshack.us/img124/9351/skifz2pj.jpg Vilka figurer är de? känner igen dom så väl.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Nej, du bryr dig inte. Men andra kan. Tänk inte bara på dig själv R2D2, snälla. Om du fortsätter så kommer man komma in i en bar, och se dig ligga nerspöad där när du fyllt 18. Håll saker inom dig istället. Tack. Säger killen som inte äns vågar sova utan tänd lampa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 (redigerad) Vilka figurer är de? känner igen dom så väl.... Orch, Tauren samt Throll? Höhö, I'm playing stupid. Redigerad 14 mars, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 (redigerad) Säger killen som inte äns vågar sova utan tänd lampa.. Vadå? Haha, tror du har fått något om bakfoten siddu. Redigerad 14 mars, 2006 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Vadå? Haha, tror du har fått något om bakfoten siddu. Det var inte menat bokstavligt. Menar bara att du spelar mr. Macho och mr. Know-it-all men sen har du inte testat ett jävla skit. Hur kan du va så säker på att han kommer bli nedslagen när han går på krogen som 18-åring bara för han säger vad han tycker.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts