Jump to content

Dump, skrivbord

KalleR
 Share

Recommended Posts

Dah, han kan ha lagt ner världens tid på det där. Och du säger att det är fult.

Du förstör självförtroendet för honom. Håll in sånna kommentarer är du snäll.

Jag snackar alltid enligt min egen åsikt (vems annars?). Finns ingen anledning att han ska ändra allt bara för att jag ska gilla det. Trivs han med det, kör på.

Men om jag inte får säga vad jag tycker, utan måste säga att allas är snygga bara för att behålla allas självförtroende är nåt fel. Klaga på på mitt skrivbord. Det är nån sida bak. Alla gillar inte det heller, men jag bryr mig inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag snackar alltid enligt min egen åsikt (vems annars?). Finns ingen anledning att han ska ändra allt bara för att jag ska gilla det. Trivs han med det, kör på.

Men om jag inte får säga vad jag tycker, utan måste säga att allas är snygga bara för att behålla allas självförtroende är nåt fel. Klaga på på mitt skrivbord. Det är nån sida bak. Alla gillar inte det heller, men jag bryr mig inte.

Som chiligr sa, du kan ju bara hålla käften..?

Okej, nu var Sikorka oseriös med den, men jag tyckte den var skitsnygg. Skulle aldrig kunna göra en bättre.

Ja, men OM han nu hade jobbat länge, och då menar jag länge. T.ex 3 v, och sedan visar upp den och är skitstolt så skriver någon "Usch vad fult, byyyyt".

Hur känner han sig tror du? Som sagt, håll tyst, strunta i och skriv. Människan är gjord för att säga saker som dom andra _INTE_ vill höra.

Nej, jag tänker inte klaga på ditt skrivbord.

Jag tänker visa att jag kan hålla det inom även om du skulle ha Gudrun Schyman naken på den.

Nej, du bryr dig inte. Men andra kan. Tänk inte bara på dig själv R2D2, snälla.

Om du fortsätter så kommer man komma in i en bar, och se dig ligga nerspöad där när du fyllt 18. Håll saker inom dig istället.

Tack.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vadå?

Haha, tror du har fått något om bakfoten siddu.

Det var inte menat bokstavligt.

Menar bara att du spelar mr. Macho och mr. Know-it-all men sen har du inte testat ett jävla skit.

Hur kan du va så säker på att han kommer bli nedslagen när han går på krogen som 18-åring bara för han säger vad han tycker.. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Hultenius changed the title to Dump, skrivbord