Jump to content

Dump, skrivbord

KalleR
 Share

Recommended Posts

Ja, jag gillar att byta tema ofta.

Ja, jag gillar att göra mina bakgrundsbilder i samma stuk.

Ja, jag gillar Dylan.

*L'Editation*

Hoho, klart jag måste ha med ett kreatur av Patrik! Jag orkar inte printa ånyo, men den här bilden klär nu mitt skrivbord.

http://img151.imageshack.us/img151/4796/bluestripenew9vz.jpg

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Seriöst nu BroDD, fortsätter du lägga upp minst en bild om dan så hybernatar jag dig ett jävla tag så passa dig noga skitunge.

Ingen tycker om dig och ingen vill ha dig här egentligen, du måste inte göra det värre än vad det redan är.

Ja, han lägger upp bilder jävligt ofta och jag tycker nog att han ska hybernatas om han gör det en gång om dagen men måste du vara så otrevlig? -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han kanske gillar utseendet. Har du något emot polisen?

I sådana fall var det ett perfekt svar på min fråga.

I största allmänhet är de säkert nyttiga, men när det går för långt i och med att välja uppdrag är de bara fjantiga. Antingen sitter de inne på kontoret och äter sin jäkla munk eller också är de ute och tar fast mopedister som har en moped som går 5 km/h för fort. Och nej det är inte så att det inte händer något här, läser dagligen om en jäkla massa skit som händer men inget stoppas. Sen att de vet mindre än en del vanligt folk är dåligt. En bekant åkte helt vanligt inne i ett villakvarter påväg hem då snuten ligger bakom och helt plötsligt skickar på blåljus och sirener för att stoppa honom. Han frågar vad det är frågan om och snuten vill först ge böter på hans avgassystem. Han säger självklart imot men snuten ger sig inte förrän min bekant drar fram intyg på avgasystemet. Sedan vill snuten ge honom böter för klarglasen, även där ger de sig inte förrän han visar CE-märkningen. Dom ******** fick åka hem tomhänta. Detta var i Sandviken. Jag vet inte hur det är i övriga Sverige men här är det kasst. Förkortat svar på din fråga, ja.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Hultenius changed the title to Dump, skrivbord