asshumla Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Slåss har alltid varit den bästa lösningen i mitt liv iaf ! Ok Tweak, men när du vunnit så får jag slå dig på käften så du flyger i backen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Slåss har alltid varit den bästa lösningen i mitt liv iaf ! Ok Tweak, men när du vunnit så får jag slå dig på käften så du flyger i backen ? Slåss är aldrig den bästa lösningen. Nä, om jag vinner knullar jag din morsa, om du vinner så slår du mig på käften (du kan ju försöka iaf) och sen efter knullar jag din morsa? Sorry att jag sjönk till din nivå, men din morsa är så jävla skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 (redigerad) Blulululululululululululululululululululululululululululululululululululululu !!!!!!! Nog många har kommenterat posten ! Redigerad 12 februari, 2006 av asshumla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Min morsa har haft så många killar att hon är så töjd att din lillkuk inte känns i varken fitta eller anal för henne ! Hahahahahahahahaha ! Så jävla knäckt ! Big moddah fockah lol! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Min morsa har haft så många killar att hon är så töjd att din lillkuk inte känns i varken fitta eller anal för henne ! Hahahahahahahahaha ! Så jävla knäckt ! Du förolämpade dig själv, eller vad? Haha, din mamma-dissar och skämt är ju bara så omogna att jag förstår om du inte blev ledsen, men du måste väl ändå fatta att jag inte blir knäckt när du säger att din mamma har blivit sönderknullad av massa äckliga gubbar? Det är ju synd om dig bara Men jag kommer upp till bonnestället du bor på så tar vi ett parti schack, eller vad säger du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Ja, Tweak är en sån !!! Osså för att det inte ska bli allt för offtopic så: En lite modifiering jag gjort, skitskönt me små ikoner där ! ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Ja, Tweak är en sån !!! Osså för att det inte ska bli allt för offtopic så: En lite modifiering jag gjort, skitskönt me små ikoner där ! ^^ En vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Ähh skitsamma, det jag ville komma fram till med mamma posten var att du har för liten kuk ! Jaja, ska vi hålla sams nu ? Jag kan inte spela schack ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Ähh skitsamma, det jag ville komma fram till med mamma posten var att du har för liten kuk ! Jaja, ska vi hålla sams nu ? Jag kan inte spela schack ! Jaså, jag har liten kuk. Aja, jag ska inte säga nåt om den förolämpningen, min var lika dålig, fast den var ju inte seriös Visst, vi kan vara bästisar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Ja och sen så häller jag te på hans kuk och suger upp, Cyprez-style. SSCHH!!! BERÄTTA INTE VÅR HEMLIGHET FFS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Jaså, jag har liten kuk. Aja, jag ska inte säga nåt om den förolämpningen, min var lika dålig, fast den var ju inte seriös Visst, vi kan vara bästisar WTF ! Men vi kan iaf vara sams och vara "kompisar" ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Min morsa har haft så många killar att hon är så töjd att din lillkuk inte känns i varken fitta eller anal för henne ! Hahahahahahahahaha ! Så jävla knäckt ! Fan vad löjlig du är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Orka vara seriös på ett forum ? Är inte sådär överhubudtaget på fritiden ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Orka vara seriös på ett forum ? Är inte sådär överhubudtaget på fritiden ! Var bor du? Du säger "uppe" så jag typ tänkte hälsa på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Kanske inte det snyggaste men det funkar för mig så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Var bor du? Du säger "uppe" så jag typ tänkte hälsa på. Jag skiljer inte på upp o ner när de gäller o resa men jag bor i skellefteå ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Jag skiljer inte på upp o ner när de gäller o resa men jag bor i skellefteå ! Skeå, har typ 10 mil dit, kan komma och hälsa på om du känner för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Min morsa har haft så många killar att hon är så töjd att din lillkuk inte känns i varken fitta eller anal för henne ! Hahahahahahahahaha ! Så jävla knäckt ! ÜberBitch? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 ÜberBitch? Verkz0rar som det likzomlol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Hej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts