Jump to content

Dump, skrivbord

KalleR
 Share

Recommended Posts

Slåss har alltid varit den bästa lösningen i mitt liv iaf !

Ok Tweak, men när du vunnit så får jag slå dig på käften så du flyger i backen ?

Slåss är aldrig den bästa lösningen. Nä, om jag vinner knullar jag din morsa, om du vinner så slår du mig på käften (du kan ju försöka iaf) och sen efter knullar jag din morsa? ^_^

Sorry att jag sjönk till din nivå, men din morsa är så jävla skön :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min morsa har haft så många killar att hon är så töjd att din lillkuk inte känns i varken fitta eller anal för henne !

Hahahahahahahahaha ! Så jävla knäckt ! :(

Du förolämpade dig själv, eller vad? ^_^ Haha, din mamma-dissar och skämt är ju bara så omogna att jag förstår om du inte blev ledsen, men du måste väl ändå fatta att jag inte blir knäckt när du säger att din mamma har blivit sönderknullad av massa äckliga gubbar? Det är ju synd om dig bara :wub:

Men jag kommer upp till bonnestället du bor på så tar vi ett parti schack, eller vad säger du? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ähh skitsamma, det jag ville komma fram till med mamma posten var att du har för liten kuk ! :P

Jaja, ska vi hålla sams nu ?

Jag kan inte spela schack !

Jaså, jag har liten kuk. Aja, jag ska inte säga nåt om den förolämpningen, min var lika dålig, fast den var ju inte seriös ^_^

Visst, vi kan vara bästisar :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Hultenius changed the title to Dump, skrivbord