asshumla Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Gillade nor_adde's bakgrundsbild grymt mkt, vart hittade du den ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 (redigerad) Mac is da shit. Redigerad 11 februari, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Ja, Mac är skit !!!! Postar nog bild snart ! ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 (redigerad) Ja, Mac är skit !!!! Postar nog bild snart ! ^^ Så w0rd, mac e typ helt cp o använda Redigerad 11 februari, 2006 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Så w0rd, mac e typ helt cp o använda Det är så mycket bättre en windows. Om man inte vill spela massa spel förstås. om 10 år kan Bill Gates bara ta å slänga sig i väggen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 (redigerad) Mac suger, skulle det va bra borde dom väll åtminstone använda ett helt äpple som loggo istället nått me tugga i ! OnT: Min bakgrundsbild : EDIT: Tog bort bilden för att allt många folk här är sånna idioter att dom inte kan acceptera andras bakgrundsbilder, FOLKET JAG MENAR NI VET VILKA NI ÄR ! F U C K Y O U ! Redigerad 12 februari, 2006 av asshumla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Memphis Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Fin fjortis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Fin fjortis All Right! ^^ Snälla sluta fjortisa dig, jag hatar fjortisar. Titta här om du tycker som jag: http://www.knapp.nu/index.aspx?ctrl=knappnytt&nocache=4586 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Hon är fan inte fjortis, kom hit och jag dunkar skiten ur dig din jävla singelhora ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Rock In Rio:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Hon är fan inte fjortis, kom hit och jag dunkar skiten ur dig din jävla singelhora ! Jaha.. då är du också en fjortis. FJOOOOOOORTIS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Såhär ser mitt us.. Tjockt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 (redigerad) Bööööögfaaaaan ! Är jag en fjortis bara för att jag råkar vara den som kan dunka skiten ur er alla ? Hahaha, o vafan ska du jämt lägga dig i allt jag säger, jo för att du är en fjortis som bara vill drabba den person du inte gillar för att han säger till dom som gör irriterande saker, t.ex. att dom skriver med GANSKA STOR TEXT HELA TIDEN !!! jaeger, om du ska hålla på hela tiden så kom för fan hit så gör vi upp ! EDIT: Denna posten är riktad åt jaeger så ta inte åt dig SlewME ! Redigerad 12 februari, 2006 av asshumla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 (redigerad) Hon är fan inte fjortis, kom hit och jag dunkar skiten ur dig din jävla singelhora ! Är det din tjej? Ful, översminkad och allmänt skabbig Undra hur många lager foundation, brunkräm och dylikt hon har? Edit: Ska vi spela schack om det rövhumlan? Redigerad 12 februari, 2006 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Fuck you din jävla bög, du knullar jaeger i analen 2-5ggr om dagen jävla böghora ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 (redigerad) Fuck you din jävla bög, du knullar jaeger i analen 2-5ggr om dagen jävla böghora ! Ja och sen så häller jag te på hans kuk och suger upp, Cyprez-style. Vadå då? Hur orkar du bli sur för vad folk säger på ett forum för att göra dig arg eftersom alla vet att du har problem att kontrollera dig? Redigerad 12 februari, 2006 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 För att jag vet att dom allihopa är för fega för att komma hit o göra upp ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 För att jag vet att dom allihopa är för fega för att komma hit o göra upp ! Dom är väl inte så dumma att dom reser hem till dig för att slås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 För att jag vet att dom allihopa är för fega för att komma hit o göra upp ! Jag kommer gärna upp(var bor du?) för ett parti schack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 För att jag vet att dom allihopa är för fega för att komma hit o göra upp ! Jag som har ett jobb inom lag och ordning vet att sånt där inte brukar slut bra. Det hela slutar med att någon tar upp en kniv eller att väktare, ov eller polis kommer in och sabbar det hela. Det man gör bäst i är att prata om saken, man behöver inte hävda sig genom att slåss och härja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts