BroDD Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Into the valley of death rode the six hundred... Cannon to right of them, cannon to left of them, volley'd and thunder'd... THE TROOOOOOOPEEEEEEER!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 (redigerad) Bara något komprimerad AJA (Tog bort den mest viktiga saken kan tyvärr inte nämna det här) Redigerad 9 februari, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Bara något komprimerad AJA (Tog bort den mest viktiga saken kan tyvärr inte nämna det här) Gräslig kvalitet på bilden, där. Paint Light eller? Ho- hum. Kan någon förklara vad WindowsBlinds är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Gräslig kvalitet på bilden, där. Paint Light eller? Ho- hum. Kan någon förklara vad WindowsBlinds är? Lär väl förklara det mesta; Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Lär väl förklara det mesta; Kasotar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 (redigerad) Jag vet tyvärr inte vad kasotar är (:!!! . Ja, det kostar mend det finns trial . Edit: *Stavfel* Redigerad 9 februari, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Lär väl förklara det mesta; Mumma. Skaffas snarast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 http://img138.imageshack.us/img138/9315/skrivbord2pa.jpg Mitt skrivbord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Ja det var länge jag var nöjd med mitt förra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Ja det var länge jag var nöjd med mitt förra. Jag vill ha allt du har där. ALLT. Winamp skinet med. Ikonerna med. Länk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Får nån smisk om dom inte håller skrivbordet rent? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 (redigerad) Ja det var länge jag var nöjd med mitt förra. Gud så vackert skin. Ed, Blinds? Name? :0 Redigerad 10 februari, 2006 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Winamp Modern-skin: clearONE WindowBlinds-skin: Glitch Wallpaper: Evolution Ikonerna följer med IconPackager. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Snyggt? Hur får man bort Papperskorgen från skrivbordet? Vet någon något snyggt Firefox-skin som passar till detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 (redigerad) Snyggt? Hur får man bort Papperskorgen från skrivbordet? Vet någon något snyggt Firefox-skin som passar till detta? Det skulle nog varit snyggare om du dolde ikonerna i systray. -- Detta är det lättaste sättet jag vet iallafall, sen finns det säkert något program som man kan ta bort papperskorgen med också, vad vet jag. Redigerad 10 februari, 2006 av Tiger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Winamp Modern-skin: clearONE WindowBlinds-skin: Glitch Wallpaper: Evolution Ikonerna följer med IconPackager. Tack som fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Det skulle nog varit snyggare om du dolde ikonerna i systray. -- Detta är det lättaste sättet jag vet iallafall, sen finns det säkert något program som man kan ta bort papperskorgen med också, vad vet jag. Tack. Hur döljer man dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Tack. Hur döljer man dem? Högerklicka någonstans på taskbaren, välj "Egenskaper", knappen "Anpassa..."(och se till att rutan "Dölj inaktiva ikoner" bredvid är ibockad) och i fönstret som kommer upp väljer du "Alltid dold" för de ikoner du vill dölja, i detta fallet WB och MSN MSGR. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 (redigerad) Steve Harris EDIT: Ja jag har tobias nilsson på msn Redigerad 10 februari, 2006 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Jag har ett förslag... ALLA slutar skriva i den här tråden. Brodd kanske får posta hur många skrivbordsbilder som helst, men han får inte dubbelposta! Mohah! Nej, men Brodd, aldrig funderat på att dra ihop dina bakgrundsbilder till EN post? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts