Panimala Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 (redigerad) Mina Murderdolls bakgrunder är så sköna Haha, killen i mitten ser ju rätt stadig ut. Rövhumla: You've got PM. Redigerad 30 januari, 2006 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Formaterat om datorn... Prrrr... Fast Photoshop är väck för tillfället. Illa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Formaterat om datorn... Prrrr... Fast Photoshop är väck för tillfället. Illa. I think someone forgot the picture! http://67.18.37.14/19/132/emo/naughty.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Nyformaterad: Den var ju grymt snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Här är mitt lilla skrivbord ( Windows 2000 Pro ) http://img492.imageshack.us/img492/6633/desktop6rm.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 I think someone forgot the picture! http://67.18.37.14/19/132/emo/naughty.gif Faktiskt inte. Skrev det på den andra datorn, medan jag höll på att installera skit. Tänkte att ni kunde visualisera hur den ser ut. http://67.18.37.14/19/132/emo/naughty.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Enligt dig, ja. Smaken är som baken.. Ni slöar ner datorn genom att tanka så mycket skit! Ni borde skämmas och vara tacksamma att era datorer tar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Ni slöar ner datorn genom att tanka så mycket skit! Ni borde skämmas och vara tacksamma att era datorer tar det Vi har väl alla köpt våra datorer för att själva välja vad vi vill göra med de? Så länge man defragmenterar så ska datorn inte slöas ner ett dugg. Jag har, under hela mitt dator-liv, aldrig upplevt att min dator "blivit långsammare". Även min gamla GF3, amd1800+ fungerade helt perfekt i windows/program. Syfte med nya delar var att kunna få spela (nya) spel. Fortsätt tanka så mycket ni vill grabbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Här är mitt skrivbord. Ny städat och allt! Vad tycks? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Kör direkt från www.boby.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Här är mitt skrivbord. Ny städat och allt! Vad tycks? Fult som satan. Förlåt, men man ska vara ärlig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Fult som satan. Förlåt, men man ska vara ärlig Precis. Gillar du inte te? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Precis. Gillar du inte te? Misstänker att han mera syftar på det faktum att: du har en massa ikoner på skrivbordet, ett i mångas ögon fult VS (Win XP standard, "Luna") och en bakgrund som inte matchar resten nåt vidare. Men detta är bara vad jag tror, jag kan ju ha fulltständigt fel förstås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 (redigerad) Precis. Gillar du inte te? Nä, inte särskilt. Inte bakgrunden som jag stör mig på, utan temat, ikonerna och upplösningen. Sen att du inte har låst aktivitetsfältet bidrar än mer till det fula. Edit: Dummaaaa Siiiimon. Redigerad 31 januari, 2006 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Nä, inte särskilt. Inte bakgrunden som jag stör mig på, utan temat, ikonerna och upplösningen. Sen att du inte har låst aktivitetsfältet bidrar än mer till det fula. Edit: Dummaaaa Siiiimon. Mjo, upplösningen är inget jag vill ha som syn. Skaffade nya ikoner men har aldrig bytt. Skulle vara kul med ett te tema och te ikoner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Misslyckat försök, den förra.. För mycket ikoner och liknande saker. Men nu blev jag nöjd ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Edit: Dummaaaa Siiiimon. Va ? Vad har jag gjort ? . *Funderar så det knakar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Va ? Vad har jag gjort ? . *Funderar så det knakar* Kan ju ha varit mig han menade men i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Kan ju ha varit mig han menade men i alla fall. Jag vet att han inte menade mig, eftersom jag inte skrivit här inne på ett tag och inte känner honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 *Funderar så det knakar* Fundera tills det knarkar Mitt skrivbord är 2 sid. t.baka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts