Pain To ThE MaX Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Wow snyggt! Länk till WBA, MSN, Winampskin och Wallpaper ? Det är inte WBA, utan visual style (VS): VOID2 (finns på deviantart.com) MSN är det inte, utan jag använder Miranda (www.miranda-im.org) Winamp skin har jag gjort själv. Wallpaper: http://www.deviantart.com/deviation/27420743/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Varken hyper snabb eller seg, får inte smisk heller. http://img371.imageshack.us/img371/1803/skrmdump3zo.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Det är inte WBA, utan visual style (VS): VOID2 (finns på deviantart.com) MSN är det inte, utan jag använder Miranda (www.miranda-im.org) Winamp skin har jag gjort själv. Wallpaper: http://www.deviantart.com/deviation/27420743/ Kan man logga in med sitt MSN account på Miranda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Paniii, Kan jag få din walkman ikon o dom där runda i olika färger ? Vill ha walkman ikonen väldigt mkt, har nämligen en walkman mobil ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Kan man logga in med sitt MSN account på Miranda? Ja det kan man, plus en hel del andra (ICQ, GTALK osv). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Mitt fina skrivbord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Mina Murderdolls bakgrunder är så sköna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Mina Murderdolls bakgrunder är så sköna Inte direkt, Murderdolls ser ut som missbildade transvestiter, bra musik dock. Förresten, måste du lägga upp ett screen för varje gång du byter bakgrund? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 (redigerad) Humm.. Första försöket till något snyggt. (?) (Dålig kvalité på bilden..) Redigerad 30 januari, 2006 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Måste skaffa samurize när jag får nya burken nästa månad ! @Wu Zi Mu: Bra låt ! o snyggt också ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Ni kan verkligen konsten att förstöra era skrivbord med skitbakgrundsbilder och så enormt många ikoner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Enligt dig, ja. Smaken är som baken.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Nån som kan adda mig på msn och lära mig konsten med att använda Samurize? Chilli_13GG@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Ni kan verkligen konsten att förstöra era skrivbord med skitbakgrundsbilder och så enormt många ikoner. Kan vi få se "mästarens" desktop då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Nyformaterad: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Nyformaterad: Jesus Crice, ro hit med wallpaper nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Jesus Crice, ro hit med wallpaper nu! Mm baaaarn. http://www.deviantart.com/view/22694259/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Mm baaaarn. http://www.deviantart.com/view/22694259/ Kidsen hade jag gärna sluppit men himlen gör mig alldeles salig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Var får ni tag på det så ni kan ändr abild på olika ikoner på skrivbordet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts