jaeger Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Tro mig. Det kommer du. Cirka två minuter efter posten jag gjorde hittade jag en fin bakgrundsbild. WindowBlindstemat är dock kvar. http://files.upl.silentwhisper.net/upload3/theskrivboard.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Woaw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Woaw! Snygg! Fast den skär sig lite med ditt tema. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Fixat lite med samurize, inget avancerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Som någon sa så var det förra lite halv-jobbigt att använda. Kör nu en lättare stil ett tag: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Snygg! Fast den skär sig lite med ditt tema. Hur menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Hur menar du? Superstajlad bakgrund + Windows klassisk = Ögondamp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Enkelt. Ändå vackert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Her Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sweeman Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 (redigerad) http://img77.imageshack.us/img77/2894/namnls5ud.jpg Redigerad 28 januari, 2006 av Sweeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 (redigerad) http://img77.imageshack.us/img77/2894/namnls5ud.jpg Hur lyckas du få mina dokument till 96gb? Redigerad 28 januari, 2006 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Hur lyckas du få mina dokument till 96gb? Han är lika smart som jag. Jag har nästan allt liggande i Mina Dokument. Program och Spel ligger dock på D: disken, allt annat i Mina dokument (film, musik osv.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 (redigerad) Cirka två minuter efter posten jag gjorde hittade jag en fin bakgrundsbild. WindowBlindstemat är dock kvar. Kalla mig noob, men hur får man dom "knapparna" längst ner? Redigerad 28 januari, 2006 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Kalla mig noob, men hur får man dom "knapparna" längst ner? Högerklicka på aktivitetsmenyn där nere och välj Vertygsfält och sen Snabbstart. Sen är det bara dra över ikonerna du vill ha där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 http://img77.imageshack.us/img77/2894/namnls5ud.jpg Tycker att den där bakrunden är lite irriterande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 http://img77.imageshack.us/img77/2894/namnls5ud.jpg *Fniss* Lunar... */Fniss* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Tycker att den där bakrunden är lite irriterande... Sluta quota bilden då. --- Kattälskaren: HAHAHAHA! (notera att jag skrattar åt DIG och inte åt det du sa) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Vilket program använder ni för att ändra temat på datorn? Dom jag känner till är style xp och xp skins. vilken är bäst, finns det något annat program som är bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Vilket program använder ni för att ändra temat på datorn? Dom jag känner till är style xp och xp skins. vilken är bäst, finns det något annat program som är bättre? Jag använder WindowsBlinds och det går bra. Finns på stardock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Vilket program använder ni för att ändra temat på datorn? Dom jag känner till är style xp och xp skins. vilken är bäst, finns det något annat program som är bättre? Best tycker jag är att ha en crackad uxtheme fil. Då slipper man ha ett program som sköter skins, utan det hanteras på samma sätt som standard windows skins. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts