^MeTaNoLiC^ Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 http://www.badanka.com/upload/uploaded/screenshotxyz.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 http://www.badanka.com/upload/uploaded/screenshotxyz.jpg Är det samurize som du har vid höger sida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Är det samurize som du har vid höger sida? .jepp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 (redigerad) "Tyst dator"? Vad för slags otyg skulle kunna dölja sej i denna mapp? Redigerad 24 januari, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 "Tyst dator"? Vad för slags otyg skulle kunna dölja sej i denna mapp? .lite saker jag har beställt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 .lite saker jag har beställt Hähä. Ja, det é ju ett bra namn på en sådan mapp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Vet inte hur länge jag kommer ha detta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 H4x som vanligt på painarN^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Vet inte hur länge jag kommer ha detta... Usch vad jobbigt det ser ut, kanske snyggt, men jobbigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Vet inte hur länge jag kommer ha detta... Skitsnyggt. Ska bara påpeka att flac (nej, inte falc) inte alls suger. Det är som wav, ja, för att det behåller allt ljud till skillnad från mp3 som förstör. Däremot är det bättre än winzip, brukar ligga på 500 kbps (mot 1411 för wav). Läsa på kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Skitsnyggt. Ska bara påpeka att flac (nej, inte falc) inte alls suger. Det är som wav, ja, för att det behåller allt ljud till skillnad från mp3 som förstör. Däremot är det bättre än winzip, brukar ligga på 500 kbps (mot 1411 för wav). Läsa på kanske? Jag sa inget om "flac" (jag är den i blått) men jag lyssnar väl på dig. Han som sa så klagar på det mesta så bry dig inte så mkt om honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Snälla rara, samla alla dina bakgrundsbilder till en post istället. Visst är ett par av dem stiliga, men två stycken per sida känns lite irriterande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Men hur ofta brukar ni byta bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Men hur ofta brukar ni byta bild? I princip aldrig, har en bild ganska länge, ungefär likalänge som temat, och det orkar jag inte byta så ofta så det blir inte allt för ofta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Men hur ofta brukar ni byta bild? Tills jag hittar något annat om är snyggare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Men hur ofta brukar ni byta bild? När jag är trött på skrivbordsunderlägget, så typ varannan vecka ibland varje vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Jag har så snyggt det kan bli, går ej att hitta snyggare så jag kommer troligen aldrig att byjta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Jag har så snyggt det kan bli, går ej att hitta snyggare så jag kommer troligen aldrig att byjta. Tro mig. Det kommer du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts