darkfejs Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 (redigerad) Hur instlerar jag ett nytt tema :"> jag e inte så jätte ducktig på sånt där jag skulle gärna villa ha ett nytt tema eller åtminstånde nya iconer men jag fattar inte hur jag laddar ned skiten Redigerad 9 januari, 2006 av darkfejs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Du kan inte göra något annat än att whina va? Jag äger dig. På data kanske! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Format C: prrrrrrrrrrrrr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Format C: prrrrrrrrrrrrr Me loves Jag ska nog pilla fram nåt nytt tema nu.. Eller logon-screen... Eller ännu bättre, FORMAT C! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 På data kanske! Jag kan informera dig att han Pwnar dig på dator. Om du kan så mkt om dator då kan väl du förklara hur man skickar email Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Jag kan informera dig att han Pwnar dig på dator. Om du kan så mkt om dator då kan väl du förklara hur man skickar email Man trycker på en röd knapp och sen sickar den e-mailet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Man trycker på en röd knapp och sen sickar den e-mailet. Öh! tommy! Det funkar ju int! Klickar som fan! HELP ME! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Öh! tommy! Det funkar ju int! Klickar som fan! HELP ME! Fråga vår dator expert panimala eller krax de kanske vet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Fråga vår dator expert panimala eller krax de kanske vet! Experten Krax förklarar: När Tommy_Killer förklarar så skadas dom flesta hjärnceller på grund av hans stavning, Man blir också färgblind så man trycker på svart knapp istället för röd. Och det låter också som att han förklarar hur man skickar email på sin Mac från 1992. Jag misstänker att han använder Hotmale.com... osv btw, allt det där var spam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Laptopen.. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 På data kanske! Nej, förmodligen på allt - eftersom du tror det heter "data". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Nej, förmodligen på allt - eftersom du tror det heter "data". Nej jag vet att det heter "dator" men eftersom detta forum är ingen skola så kan man ibland använda sig av lite mer slang utformat. Och så ska man använda kommatecken i din mening efter din "på allt". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Laptopen.. Jävligt va nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 (redigerad) Mitt nya. WTF!? Task-baren kom inte med. Redigerad 12 januari, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Nej jag vet att det heter "dator" men eftersom detta forum är ingen skola så kan man ibland använda sig av lite mer slang utformat. Och så ska man använda kommatecken i din mening efter din "på allt". Men din småsjua va tyst och lyd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 (redigerad) *DELETED* Redigerad 12 januari, 2006 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Format C: prrrrrrrrrrrrr DELLE! <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Laptopen.. Du skulle inte kunna länka till bilden, har en likande med ett träd med månen i bakgrunden, mistänker att samma person har gjort denna. Deviantart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts