Wu Zi Mu Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 http://img49.imageshack.us/img49/5901/skrmdump0vp.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Det var inte igår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Det var inte igår 70-80 tals känsla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 70-80 tals känsla... 70? haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Vill du se orginaltema, helsvart bakgrund och iconer över en tredjedel av skärmen, så kan jag slänga upp en bild Ja. Upp med en bild. Trode du var en sån som hade en flashig bakgrund, super snabb dator och att det fanns 2-3 ikoner på skrivbordet. Jag hade fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Ja. Upp med en bild. Trode du var en sån som hade en flashig bakgrund, super snabb dator och att det fanns 2-3 ikoner på skrivbordet. Jag hade fel. Det går i perioder. ibland orkar jag hålla rent, bygger en underbart snygg sam-config. ibland orkar jag inte bry mig. justnu bryr jag mig inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Eftersom KalleR har satt standarden redan så kommer mitt (som jag inte vinner på). http://img74.imageshack.us/my.php?image=10...052250340gm.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Ghostbusters! *Lite nostalgisk* Vista? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 (redigerad) Det går i perioder. ibland orkar jag hålla rent, bygger en underbart snygg sam-config. ibland orkar jag inte bry mig. justnu bryr jag mig inte Haha, samma här! Har nyss rensat mitt skrivbord, var ikoner I princip över hela skrivbordet. Edit: Gör en mapp för bilderv på skrivbordet, gjorde jag. Bilder är en sak som oftast jag oftast får rejält av. Redigerad 31 oktober, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Mitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Haha, samma här! Har nyss rensat mitt skrivbord, var ikoner I princip över hela skrivbordet. Edit: Gör en mapp för bilderv på skrivbordet, gjorde jag. Bilder är en sak som oftast jag oftast får rejält av. Slänger in alla bilder, dock, mm. i temp-mappen med ogämna mellanrum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Winter: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Slänger in alla bilder, dock, mm. i temp-mappen med ogämna mellanrum Varför tempmappen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 (redigerad) Varför tempmappen ? Temp-mappen på skrivbrordet såklart, trodde det framgick eftersom jag har en mapp som faktiskt heter just temp på mitt skrivbord Redigerad 31 oktober, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Temp-mappen på skrivbrordet såklart, trodde det framgick eftersom jag har en mapp som faktiskt heter just temp på mitt skrivbord Varför tempmappen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Varför inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Varför inte? Är inte det en mapp så man delar med sig till andra datorer i sitt nätverk ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 (redigerad) Mitt Kolla klockan på ditt skrivbord, den visar 23:07 eller nått, men du postade 00:08 (eller nått), ställa in klockan? Samma gäller KalleR, leftbehind.. och mig?.. Redigerad 31 oktober, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Är inte det en mapp så man delar med sig till andra datorer i sitt nätverk ? Temp = Temporärt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Är inte det en mapp så man delar med sig till andra datorer i sitt nätverk ? Jo jag har valt att dela ut den då jag behövde komma åt den från nån annan dator nån gång. vad har det med saken att göra, och varför skulle jag inte lägga allt i den mappen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts