Sikorka Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Kastar upp en bild, vet inte om jag ändrat nåt sen sist dock. Najs.. Hur fixar man en sån där nere vid Aktivitets fältet? Som man kan skriva in "www" adresser.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Najs.. Hur fixar man en sån där nere vid Aktivitets fältet? Som man kan skriva in "www" adresser.. Högerklicka på aktivitetsfältet > verktygsfält > adress Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Mitt nya. Lambo med vinge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Mitt nya. Lambo med vinge Glömde du bilden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Glömde du bilden? Nej, utan måste ta om den p.g.a att jag ville ladda upp en bitmap foto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Här är den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Högerklicka på aktivitetsfältet > verktygsfält > adress Då står det bara Adress? Hur gör man för att skriva in adresser? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Då står det bara Adress? Hur gör man för att skriva in adresser? Tryck på lås aktivitetsfältet så att det inte är låst längre och sen drar du i den lilla raden som kommer fram brevid texten, TADA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Såja.. nu ska vi bara se hur länge jag kan hålla det städat http://www.brobex.com/gizmo/desktop.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 (redigerad) Såja.. nu ska vi bara se hur länge jag kan hålla det städat Vad heter ditt skins du har? Redigerad 30 oktober, 2005 av kire21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Vad heter ditt skins du har? Laddade ner StyleXP och det var ett standard skin som följde me.. Watercolor Blue Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Kiwi: Nice och stryka över BitLord! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Varför står det ''Recycle Bin'' som namn på papperskorgen för vissa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Varför står det ''Recycle Bin'' som namn på papperskorgen för vissa? Engelsk version av Windows! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Engelsk version av Windows! Okej. Det var LÄNGE sen KalleR postade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Okej. Det var LÄNGE sen KalleR postade. Vill du se orginaltema, helsvart bakgrund och iconer över en tredjedel av skärmen, så kan jag slänga upp en bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Vill du se orginaltema, helsvart bakgrund och iconer över en tredjedel av skärmen, så kan jag slänga upp en bild Jag vill ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Mitt nuvarande. Matchar inte så bra dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Matchar gör det. Bara vissa ikoner som sticker ut. Känns lite tomt bara. Men ser annars bra ut - jag skulle lätt kunna använda det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Ghostbusters! *Lite nostalgisk* http://img200.imageshack.us/img200/891/trgb8ph.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts