Gurgel Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 (redigerad) OK, tack! --------------------------------- Ömmm... Hur gör man? Måsta man ha det sär Samurize eller vad det nu hette? Japp du måste ha samurize. . Sen går du in i samurize config. O sen där höger klickar du o sen add active skript typ. Du måste ha ett tv scrip. De finns på deras hemsida. O sen lite längre ner väljer du Tv o sen vilken kanal. O sen sparar du de i samurize mappen config. Typ/de ligger några andra saker där. O sen klickar du på samurize ikonen, den andra. O sen någon stans på dom där så ska de finnas ditt spar namn o sen klickar du på de o sen så e de klart. Hoppas du fattar. Du kan kolla igenom typ sista siden eller nått. www.samurize.com/e hemsidan. Men funkar den för er? Redigerad 30 december, 2003 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 (redigerad) Nej, sidan funkade inte... Men varifrån kan man ta hem Samurize och det där scriptet på ett annat ställe då?? ---------------------------EDIT!----------------- Om inte nån kan skicka dom till mig på MSN... Redigerad 30 december, 2003 av Game_X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 Äntligen funkar det! fixade Style XP men hur får man till typ väder å allt sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 Så ser det ut just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 Nyggt valpaper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 Har du MSN? Kan skicka i sånna fall! Kan du snälla skicka tv-scriptet te mig jag adda dig på msn redan! *böna* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 @-Scotty-: Får mig att tänka på Jurassic Park! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 http://upl.mine.nu/uplfolders/upload3/skrivbordet.jpg Halo + Windows XP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 http://upl.mine.nu/uplfolders/upload3/skrivbordet.jpg Halo + Windows XP Hahah fan va grym!! Kan jag få de där valpapret? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 Så här kommer ett med andra kanalloggor . MEn ska det ta lång tid för kanalerna och hitta va det är på TV? Fast de kan vara mitt samurize ochså för dee ju lite knäppt :'( . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 gurgel hur fan kan du använda din dator utan att få kronisk epilepsi??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 ja devette fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 (redigerad) gurgel hur fan kan du använda din dator utan att få kronisk epilepsi??? vadå kronisk grejsemojs gurka lepsi?? va e de?? de e inge fel me den eller? Redigerad 30 december, 2003 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 bilarder färger, glänger biljarder olika nyanser blandande, skarpa färger, jag skulle inte kvara av 10sekudner med den Här är min nya, visst är den vacker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 (redigerad) Nu har jag lagt till lite samurize också :] http://upl.mine.nu/uplfolders/upload3/evergreen.jpg Redigerad 30 december, 2003 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 bilarder färger, glänger biljarder olika nyanser blandande, skarpa färger, jag skulle inte kvara av 10sekudner med den De e ju bara någras julkulor? Ja e van vid det . O jag har inte epelgurgeasi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burner Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 Här är min nya, visst är den vacker? Den är jätte snygg. Vart har du fått den i från the-copy?? jag vill också ha den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Nu har jag lagt till lite samurize också :] http://upl.mine.nu/uplfolders/upload3/evergreen.jpg Du har ju täckt över det bästa på hela skrivbordsunderlägget med Samurize-saken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Du har ju täckt över det bästa på hela skrivbordsunderlägget med Samurize-saken! M de sa ja me på msn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Den är jätte snygg. Vart har du fått den i från the-copy?? jag vill också ha den! http://www.deviantart.com/view/4435223/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts