Zyber Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 Här har vi en som prenumerar på Pc för alla! Märks mycket väl... Varför tror du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 Snälla, quota inte stora bilder, blir så jobbigt att läsa inläggen då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 http://ninthgate.mine.nu/~senitel/dump.JPG helt najsig ( btw, kazaa genvägen var visst kvar efter att jag avinstalera det. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload6/asasa.JPG här har du mitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 är du får det där landet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 (redigerad) är du från det där landet? Vilket jäkla land? Redigerad 19 augusti, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 (redigerad) Vilket jäkla land? så här är det mina föräldrar e födda i ryssland men jag e född här på karolinska sjukhuset Redigerad 19 augusti, 2003 av x0rZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 så här är det mina föräldrar e födda i ryssland men jag e född här på karolinska sjukhuset Men varför fråga player om du var från "det(ryssland)" landet när du visade upp en bakrund? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 Men varför fråga player om du var från "det(ryssland)" landet när du visade upp en bakrund? vet inte vasrför han fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 Det står ju på ryska, start knappen och den här datorn t.ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 Det står ju på ryska, start knappen och den här datorn t.ex. Jo såg nyss det. Märkte det inte först. :"> :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 Mitt, kanske inte så snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 Mitt, kanske inte så snyggt Har du Train Simulator? Är det kul? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 Nja så där !! Duger väl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 nu ska JAG installer windows... letar upp en (av 4st) windows xp pro skiva, nähem denna verkar vara för repig, kastar bakåt, letar mera! åh, perfekt, så ska vi se.... JA, stoppa in den i första cd läsaren, hummeli hum... bios, ok..ok..cdrom,cdrom (vad gör jag nu? ), cdrom, ah där, ok, "y". Lallaallaallaaa... Reading boot sector from CDROM.. humhum.. JAAA! då den laddar sitter jag och grummlar alla dessa FATXXXXX16 FATAL ERROR! D:\ <enter> cd i386 <enter> ./winnt <enter> BIIP, ERROR (oops) winnt lalalalalaaa "Det finns ingen plants för en växlingsfil. blah blah blah Retur = Avsluta " NÄ NU J*VLAR!! C:\ Wrong (nåongtig) C=Cancel, R=Retry, #=#### uuhh.. ingen C:\ huunnn, grumlar... det ploppar upp i min malbitna hjärna: uh...zzzz....fdisk..uhh...<enter> AH! En FAT32, ok, jaha.. 30gb.. jaha.. 27 gb ledigt jaha.. VA FAn går det inte att installera då?? gåt in till ett annat rum och startar rummets egen datorn.. hum (windows 98) google search: windows 98 startdiskett inte den, inte den, ah där, dataparadiset.com, perfekt, laddar ner en startdiskett.. ok, gåt tillbaka till min "riktiga" dator, letar efter en dikett, vart f*an har jag laggt dom då???? JAAAA, hittade en! Går till den andra datorn, "Inert floppy in to floppdydrive no1[krummelur]. ok, WARNING! All you data will be lost! (och sen massa onödigt skit dom alla fattar att det är förfan självklart) Ok. Writing.. konch.. klonch (det vanliga ljudet från en floppy) ERROR! error in block 8745674386598437569384756 in ector 2857438596734985738475398475938475983475983475, Ignore.. ett till identiskt medleande utam att en talen är andrat. HURRA! fortsätter så i 6 min tills jag ger upp, tar en till diskett, samma resultat, osv med 7 andra disketter! KUL VA? hittar en win98 se skriva, startar om den "riktiga datorn" Reading boot sector from CDROM" nähä, då hoppar den in i LILO, hurra, KOMMER PÅ ATT JAG HAR EN WINDOWS PARTITION, (caps) #pico /etc/lilo.conf hummmhummhuummm... och other=/dev/hda3 label=windows och lite annat #lilo -v ERROR, jaha! kuuul #liloconfig samma resultat, så nu sitter jag här, och paradis oskar är död Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 fel tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 förlåt o store moderator, moderera mig! ingen komentar om min fixa text, sitter här och har nackspärr tackware denna jävla bärbara dator och skit till stol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 Här är mitt skrivbord: http://www.unknown-game.rr.nu/images/ovrigt/skrivbord.jpg Är ganska nöjd med det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 är det bara jag som försöker hålla skrivbordet fritt från ikoner? jag använder KÖR i start menyn istället. det sägs att datorn blir långsammare (kanske inte mycket men ändå) om man har många ioner på skrivbordet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts