Sweeman Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Mmm tanka dt igår kväll...fattar noll...kan nån köra en tut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sweeman Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 (redigerad) K, nu fattar jag noll...kan nån laddu upp sina ini filer? så ändrar jag bara stad å kod sen? Redigerad 14 oktober, 2005 av Sweeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sweeman Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Här e min desktop iaf http://img301.imageshack.us/img301/3832/desktop4kn.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Mmm tanka dt igår kväll...fattar noll...kan nån köra en tut Finns guider på hemsidan. fast det är inte alls svårt, bara att prova sig fram, jag lärde mig klockrent utan att följa en ända guide Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 (redigerad) BORTA! Redigerad 14 oktober, 2005 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sweeman Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Finns guider på hemsidan. fast det är inte alls svårt, bara att prova sig fram, jag lärde mig klockrent utan att följa en ända guide Aaa jag vet men jag fattar int hur man får vädret,klocka, kalender på samma gång på skriv bordet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 (redigerad) Noooo.. ska vara en sverigeflagga ju ! Min: http://files.upl.silentwhisper.net/upload0/AAA------.PNG Så KÄR i den Redigerad 14 oktober, 2005 av MoriX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 (redigerad) Noooo.. ska vara en sverigeflagga ju ! Min: http://files.upl.silentwhisper.net/upload0/AAA------.PNG Så KÄR i den Nej, maiden e från england, då kan man väll inte ha en sverige flagga? Redigerad 14 oktober, 2005 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Nej, maiden e inte från england, då kan man väll inte ha en sverige flagga? Nej ja vet. Jo för den blir snyggare då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 (redigerad) Nej, maiden e inte från england, då kan man väll inte ha en sverige flagga? Men en Engelsk flagga går bra ? Btw, någon som vet något bra "Jultema" till Litestep som jag kan använda sen ? Redigerad 14 oktober, 2005 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Men en Engelsk flagga går bra ? Btw, någon som vet något bra "Jultema" till Litestep som jag kan använda sen ? Ojdå.. råkade visst skriva "inte" där inte sett nån snygg version av den bilden med svensk flagga.. alla jag sett har sett så dåligt gjorda ut.. visa mig en snygg, så kanske ja ändrar mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Erkänn att du la upp den där bara för att visa att du pratade med den där bruden, du kanske bara öppnade hennes förster.. hmmmm mystiken tätnar Ao, hon går i mois klass.. och, ja kul att göra det, trodde du skulle kommentera den enormt sexiga sminkade killen längst ner;_; (ej jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 (redigerad) http://img420.imageshack.us/img420/5985/namnls6rq.jpg Det där var mitt!! btw, snart sida 200!! Redigerad 14 oktober, 2005 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 http://img420.imageshack.us/img420/5985/namnls6rq.jpg Det där var mitt!! btw, snart sida 200!! Varför har alla den där bakrunden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Bullet, jag tror att de har den bakgrunden för att de gillar den. Men jag kanske har fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Bullet, jag tror att de har den bakgrunden för att de gillar den. Men jag kanske har fel. Haha nej det är för att dom hatar den . har förövrigt bytt bakgrund men jag tycker inte det är mycket att lägga in ett nytt screen för så jag väntar tills julen nalkas och jag byter tema, då får ni se nytt screen . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Har precis formaterat om hårddisken så jag har inte hunnit fixa så mycket. Bilden har jag tagit själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Fin bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Bullet, jag tror att de har den bakgrunden för att de gillar den. Men jag kanske har fel. Tror jag också. Men den är inte särkilt snygg engilt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts