xPisc Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Tycker att jag har bästa bakgrunden. Kanonen!! Har tagit kortet själv. I DO NOT SEE THE FANTASTIC THING! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Kanonen suger apa, den är så kort! vart jävligt besviken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Kanonen suger apa, den är så kort! vart jävligt besviken! Nu får du säga var man tankar vent till linux. Har letat efter det ett tag nu, utan resultat.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Www.winehq.org + win32codecs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Hittade den efter 1 sec , kolla översta länken http://www.google.se/search?svnum=10&hl=sv...per&sa=N&tab=iw Tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Mjeh.. http://img199.imageshack.us/img199/2738/dump2fy.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 http://img173.imageshack.us/img173/6528/100820051121147gw.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Så jävla frän bild, men endå så vidrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Nyformaterad och fräch. Notera att det hela playlisten innehåller Dylan, jepp det retar er va? Dylan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Notera att det hela playlisten innehåller Dylan, jepp det retar er va? Dylan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 4TW! Snyggt skrivbord btw! Vad är det för typsnitt på filnamnen? Eller kanske nåt shell? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 4TW! Snyggt skrivbord btw! Vad är det för typsnitt på filnamnen? Eller kanske nåt shell? Ja men varför ska vi bli knasiga? någon kroeger :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Ja men varför ska vi bli knasiga? någon kroeger :"> Äh. okka med flera har skapat en antidylan-hype. De flesta här på forumet kan förmodligen hela Dylans diskografi vid det här laget, efter Crice´s alla tips i Musiktråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Men sånt är igentligen bara så larvigt, om man inte tycker en artist spelar bra musik så skiter man bara i att lyssna på det istället för att hacka på folk som lyssnar och gillar den artisten. Alla gillar ju inte heller den musiken som okka lyssnar på heller. Så igentligen tycker jag bara att man lyssnar på den musik man gillar och skiter i ifall någon lyssnar på musik som man själv inte tycker om. Jag gillar t ex svensk hip-hop, jag gillar inte hårdrock och metall och sånt, men inte går jag och gör någon antimetall/hårdrock-hype eller hur ? Skit i om någon lyssnar på musik man inte själv inte tycker om. Ville bara få ut mig det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 .mjum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Men sånt är igentligen bara så larvigt, om man inte tycker en artist spelar bra musik så skiter man bara i att lyssna på det istället för att hacka på folk som lyssnar och gillar den artisten. Alla gillar ju inte heller den musiken som okka lyssnar på heller. Så igentligen tycker jag bara att man lyssnar på den musik man gillar och skiter i ifall någon lyssnar på musik som man själv inte tycker om. Jag gillar t ex svensk hip-hop, jag gillar inte hårdrock och metall och sånt, men inte går jag och gör någon antimetall/hårdrock-hype eller hur ? Skit i om någon lyssnar på musik man inte själv inte tycker om. Ville bara få ut mig det ..är det någon som påstått något annat? Dude, okaj. Har inte hängt med, förstod inte riktigt.. We're not so smart, eh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 http://img199.imageshack.us/img199/2738/dump2fy.jpg Hur fick du msn-ikonen utanför aktivitetsfältet? snygg tjej, din? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 snygg tjej, din? Angelina Jolie, någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 snygg tjej, din? Känns denna igen? http://www.comics-unlimited.com/downloads/...e-wallpaper.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 1: Hur fick du msn-ikonen utanför aktivitetsfältet? 2: Snygg tjej, din? 1. Kör med Litestep 2. I wish.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts