Invictus Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Men hit med wallpaper ffs!!! Hittade den efter 1 sec , kolla översta länken http://www.google.se/search?svnum=10&hl=sv...per&sa=N&tab=iw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Vad är det för man tankar hem programmet Samuraize (stavning) och när man avinstallerar det, om det en s går, blir det normalt igen? Allså när du laddar hem samurize så kan du sitta och pilla lite med ditt skrivbord så det blir som du vill ha det, ja det blir normalt om du avinstallerar det, (tror jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 (redigerad) Uppdaterat lite: Edit: Ändrade färg på Rainmetern... Redigerad 5 oktober, 2005 av Tiger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 (redigerad) Har rippat en nästan exakt kopia av Panimalas gamla skrivbord fast jag la till lite andra saker. Hoppas han inte tar illa upp Här Redigerad 5 oktober, 2005 av Yukiz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Uppdaterat lite: Edit: Ändrade färg på Rainmetern... Grattis... ALLT matchar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 (redigerad) Grattis... ALLT matchar Tack! ... Tyst nu Painy, orkar inte editera mera. Redigerad 5 oktober, 2005 av Tiger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 (redigerad) Det roliga med det här är att du just lagt till tre saker som inte matchar... 2 msn-ikoner och firefox.. EDIT: Jaja... but we all know who i am.. Pain in the ass... eh... hmm. Redigerad 5 oktober, 2005 av Pain To ThE MaX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Nytt... Fast just den bilden jag har nu är passar bäst med vit bakgrund. Fast det blir för ljust så nu har jag ändrat till svart..: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/Dump_06kolon30.PNG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 .limewire är fan bra de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Alltså... no offence men liksom.. fetådålig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Alltså... no offence men liksom.. fetådålig Min? Förklara lite mer och orka sånna där scrollsaker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Min? Förklara lite mer och orka sånna där scrollsaker .. Scrollsaker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Kan någon rekomendera nå't bra program som hanterar teman, så man kan använda dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Kan någon rekomendera nå't bra program som hanterar teman, så man kan använda dem? StyleXP, WindowBlinds, Litestep tex? Och @ xPisc: Jag skulle tro att med "scrollsak" menar han att Mr.White använder löjligt många radbyten eller vad det heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 .. Scrollsaker? När han har hoppat över massor av rader så att man måste scrolla ner för att se vad han har skrivit som nästa mening Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Gud va jobbit att skrolla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 (redigerad) Gud va jobbit att skrolla Gud vad onödigt att infoga en massa radbrytningar? För att hålla stämningen uppe länkar jag nu till ett screenshot av laptop:en: 1024x768 Håller specialeffekterna och antalet program nere för att spara minne, laptop:en är ifrån 2001 med 746 MHz och 256 mb ram-minne. Redigerad 7 oktober, 2005 av vigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Gud vad onödigt att infoga en massa radbrytningar? För att hålla stämningen uppe länkar jag nu till ett screenshot av laptop:en: 1024x768 Håller specialeffekterna och antalet program nere för att spara minne, laptop:en är ifrån 2001 med 746 MHz och 256 mb ram-minne. Mer onödigt att tillåta bilder i sigen då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Tycker att jag har bästa bakgrunden. Kanonen!! Har tagit kortet själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts