Karlsson Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 (redigerad) Här kommer mitt skrivbord också. Använder mig av windowblinds och samurize om någon undrar. Bakgrundsbilden har en polare gjort till mig. http://upl.mine.nu/uplfolders/upload3/skrivbord2.JPG Ädit: Förminskade bilden lite. Redigerad 29 december, 2003 av Karlsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 så här är det mina föräldrar e födda i ryssland men jag e född här på karolinska sjukhuset *Off-topic* är du också född där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 Mitt nya skrivbord :] http://upl.mine.nu/uplfolders/upload3/evergreen.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 Är det inte nån som kan berätta vad ni andvänder för att få till så snygga start menyer?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 det är ju bara att ladda hem nån stil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 Här kommer mitt skrivbord också. Använder mig av windowblinds och samurize om någon undrar. Bakgrundsbilden har en polare gjort till mig. http://upl.mine.nu/uplfolders/upload3/skrivbord2.JPG Ädit: Förminskade bilden lite. Tur att du inte fostade den där på swec eller 64bits forum, då skulle dom bli glada, för men ser din IP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 det är ju bara att ladda hem nån stil vart ifrån?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 vart ifrån?? Astonshell eller styleXP kan man ändra startmenyn på.. finns mera.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 Windowsblinds funkar ju också. A som stell sa de finns fler. Men någon som kan svara på hur får man Tv/i samurize att ligga på skrivbordet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 Windowsblinds funkar ju också. A som stell sa de finns fler. Men någon som kan svara på hur får man Tv/i samurize att ligga på skrivbordet? Skit enkelt.. Ta lägg till aktivt script.. Sen där nere väljer du vilket script sen vilken kanal den ska visa.. Sen om du vill ha ikon så tar du lägg till ritobjekt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 Asså i samuraze är den en stor ruta o så där lägger man till de man vill ha o hur får man de till skrivbordet?? Om jag trycker på addactiv scrip får jag ju bara en ny ruta där jag kan ha ett annat scrip eller kanal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 Asså i samuraze är den en stor ruta o så där lägger man till de man vill ha o hur får man de till skrivbordet?? Om jag trycker på addactiv scrip får jag ju bara en ny ruta där jag kan ha ett annat scrip eller kanal. När du har lagt in allt du vill ha så sparar du din cofig.. (ctrl+S) Sen så öppnar du client.exe(samurize heter den tror jag..) då kommer det upp en ikon i aktivitetsfältet.. Högerklicka på den och klicka högst upp och välj din config.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 jag har inte samurize mer.. dels för att det drar så mycket minne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 (redigerad) Skit skyst stell!! . Nu fattar jag Fast gåre o skryssa i någon satns att den inte ska synas hela tiden? Asså att den nte syns när man är inne på internet? Redigerad 29 december, 2003 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 högerklicka på ikonen i aktivitetsfältet och välj position > stuck on wallpaper eller vad det står.. Jag har mitt på svenska så.. Mitt skrivbord nu med då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 (redigerad) Tack tack. Och snyggt skrivbord! Har du lust och fixa upp dom där tv ikånerna i full kvalite? Lr finns dom någon stans? Redigerad 30 december, 2003 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 Take cover!! Bombnedslag!! http://upl.mine.nu/uplfolders/upload3/Najs.JPG Förresten, kan nån berätta hur man får en såndär TV-tablå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 Game_X: läs igenom den här sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 Jupp efter som lilla jag har varit frågsam :"> . Aja här kommer mitt skrivbord till slut . Inte direkt klar. Behöver Bättre kanal loggor. Samn tv1000 och cinema. Och en mkt bätre tv3 logga . Föresten Någon som vet varför jag bara kan klicka en gång på mitt samurize? Den hänger sig efetr ett klick :'( . O Sen försvinner Tv saken efter ett tag tror jag . aja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 (redigerad) Game_X: läs igenom den här sidan OK, tack! --------------------------------- Ömmm... Hur gör man? Måsta man ha det sär Samurize eller vad det nu hette? Redigerad 30 december, 2003 av Game_X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts