Panimala Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 (redigerad) Min nya! Riktigt fult. Omfg, ny sida. :/ Redigerad 20 september, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 (redigerad) Riktigt fult. Omfg, ny sida. :/ Varning, me goes omoget, argt, surt inlägg, se upp. Men sluta bara trycka ner Sniper hela tiden ffs! Finns ju många här som kör med tex WinXP standard och classic, eller bara dåliga reskins av nyss nämnda skit! De är riktigt jävla fula skins det! Men nene, då skriver du ingenting, det är ju för fan löjligt! Edit: La till en sak i början. Redigerad 20 september, 2005 av Tiger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 (redigerad) I villket program får man nya skinns till XP och sin webläsare mm, Jag orkar inte läsa igenom hela denna topicen Redigerad 20 september, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 I villket program får man nya skinns till XP och sin webläsare mm, Jag orkar inte läsa igenom hela denna topicen Stylexp, windowsblinds, litestep, patchad uxtheme.dll typ dom jag kan. Google is ypur friend . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 (redigerad) Men sluta bara trycka ner Sniper hela tiden ffs! Finns ju många här som kör med tex WinXP standard och classic, eller bara dåliga reskins av nyss nämnda skit! De är riktigt jävla fula skins det! Men nene, då skriver du ingenting, det är ju för fan löjligt! Nu är det ju du som klankar ned på folk som inte kör med Windows- standard. Redigerad 20 september, 2005 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 (redigerad) Nu är det ju du som klankar ned på folk som ine kör med Windows- standard. Men skriver jag det här? Trycker jag ner dom så? Skriver jag aldrig nåt positivt? Fan heller. Edit: Men lol, så skrev jag det nyss också. Men jag försöker iaf inte bara trycka ner nån bara så där, och försöker ibland att få dit nåt positivt inlägg också. Redigerad 20 september, 2005 av Tiger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Så Pani får inte säga vad han tycker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Eh.. ok killar, sluta nu snälla. Lär er detta: Man behöver inte alltid säga vad man tycker. Ibland kan det t.om. vara smart att bara hålla käft. Exempel på sådanna situationer är när man ska bedömma andras saker. Tänk på hur personen kommer att ta det. Gör du honom ledsen/sur? Isf, kanske det är smart att inte säga något alls. Man behöver inte alltid kommentera andra.. det, kan jag lova er. Tack för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Eh.. ok killar, sluta nu snälla. Lär er detta: Man behöver inte alltid säga vad man tycker. Ibland kan det t.om. vara smart att bara hålla käft. Exempel på sådanna situationer är när man ska bedömma andras saker. Tänk på hur personen kommer att ta det. Gör du honom ledsen/sur? Isf, kanske det är smart att inte säga något alls. Man behöver inte alltid kommentera andra.. det, kan jag lova er. Tack för mig. Pain To ThE MaX is teh shit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Aja. Tankade LiteStep idag och orkar inte sitta och bela nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Aja. Tankade LiteStep idag och orkar inte sitta och bela nu.. Fint, riktigt cleant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Fint, riktigt cleant. Thx. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Mjeh! Uppdaterat med ny bakgrund.. http://img334.imageshack.us/img334/1259/dump8xf.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/desktop_epix.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 (redigerad) Gentoo? Redigerad 21 september, 2005 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Yuck.. Suse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 (redigerad) Smajl http://img399.imageshack.us/img399/5310/dumpedidump1mm.png http://img373.imageshack.us/img373/7530/mac15nr.png Redigerad 21 september, 2005 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Yuck.. Suse. Hörni, det är Ubuntu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Hörni, det är Ubuntu. Iaf när jag använde ubuntu med gnome så trodde jag att den hade nån annan "start"-logo. Men jaja, kör kUbuntu nu. Och Windows. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Så här ser det ut just nu... Mitt gamla bbLeanskin och en Slash-inspirerad bakgrund... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts