Tiger Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Mjeh! Simpelt.. men tycker om det.. http://img187.imageshack.us/img187/8462/dump8mi.jpg Snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Mjeh! Simpelt.. men tycker om det.. http://img187.imageshack.us/img187/8462/dump8mi.jpg Plztellmewhatthatprogramiscalled. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Plztellmewhatthatprogramiscalled. Litestep Temat finns på sidan och heter M3.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Litestep Temat finns på sidan och heter M3.. Skicka via PM till mig tack Exakt hur använder man Litestep ? Skulle vilja ha det på min data sen när den kommer tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Har fixat litesteps. Funkar någorlunda. Lite ovant. Men FAN VAD FULT DET BLIR OM MAN HÖGERKLICKAR I FIREFOX! hur fixar man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Men FAN VAD FULT DET BLIR OM MAN HÖGERKLICKAR I FIREFOX! hur fixar man? Så ser det inte ut för mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 (redigerad) Har fixat litesteps. Funkar någorlunda. Lite ovant. Men FAN VAD FULT DET BLIR OM MAN HÖGERKLICKAR I FIREFOX! hur fixar man? Litestep verkar ha ändrat font-inställningarna för Windows, gå in i Display-inställningarna (som kan öppnas genom att högerklicka på skrivbordet och välja Properties om du kör Windows som shell dvs.) och öppna fönstret Advanced Appearance under Appearance-fliken. Där kan du sedan finpilla med utséendet. Har glömt vad vissa delar heter på den svenska versionen av Windows men jag tror du fattar Redigerad 20 september, 2005 av vigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Mitt nya, kör med Foton-tema nu. Hur får du upp all info med kalender, to-do-list, datorinfo och sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Min nya! Snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Hur får du upp all info med kalender, to-do-list, datorinfo och sånt? Kalender och det är Rainlendar. Och datorinfo och sånt är Rainmeter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Jobbigt att taskbaren är uppe Annars är Litestep hyfsat. Synd att det inte går att ordna skrivbordet. Har raderat alla ikoner i paint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Jobbigt att taskbaren är uppe Annars är Litestep hyfsat. Synd att det inte går att ordna skrivbordet. Har raderat alla ikoner i paint. Hm.. Alla teman är inte där uppe, tror det går att ställa in (om det inte är så att du tankar teman som endast går att ha där uppe). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Hm.. Alla teman är inte där uppe, tror det går att ställa in (om det inte är så att du tankar teman som endast går att ha där uppe). Tankade fem stycken igår. Alla var uppe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Tankade fem stycken igår. Alla var uppe. Ingen av mina är där uppe, du har inget inställt i explorer som gör att den är där uppe? Standard-temat är tom där nere, går att ändra någonstans.. Kommer ej ihåg var, fel dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Mitt skrivbord gjorde detta på 10 min innan idag http://img196.imageshack.us/img196/6277/skrivbordet7aa.jpg Sm-GULD!!!!! Forza Forza !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Mitt skrivbord gjorde detta på 10 min innan idag http://img196.imageshack.us/img196/6277/skrivbordet7aa.jpg Sm-GULD!!!!! Forza Forza !!! Bild på ett dåligt lags logga och lite slumpvalt utspridda fakta med fonten Porcha 911? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 (redigerad) Skrivbord som jag knåpade ihop på några minuter: edit: Lite dålig kvaliteé men duger.. Redigerad 20 september, 2005 av Visa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Skrivbord som jag knåpade ihop på några minuter: edit: Lite dålig kvaliteé men duger.. Tyckte att det var rätt så snyggt och kvaliten på bilen gör bara att den blir snyggare tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Skrivbord som jag knåpade ihop på några minuter: edit: Lite dålig kvaliteé men duger.. Känns som att det röda skär sig mot det blå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Nästan rätt... men fel fel fel!!!! väldigt bra Sm-Guld!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts