Sniper Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Volvo är bra. .aa, men Mercedes är bättre! Caddilac är bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 .aa, men Mercedes är bättre! Caddilac är bäst! Jaha, men nu var det väl dumpar på skrivbord som var ämnet, inte vilken bil som du tycker är bäst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Jaha, men nu var det väl dumpar på skrivbord som var ämnet, inte vilken bil som du tycker är bäst? Är det ett försök till en förolämpning?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 (redigerad) Jaha, men nu var det väl dumpar på skrivbord som var ämnet, inte vilken bil som du tycker är bäst? OK, nu vet vi alla att du skriver allt om bilar och att du är enväldig härskare över jorden Redigerad 16 september, 2005 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Ni två ovanstående, vad sjutton menar ni? Det enda jag ville ha sagt är att ni skulle gå lite mera ontopic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Behöver hjälp med att få igång Foton temat, jag fattar inte hur man ska göra (jag har Samurize). Och då menar jag att det ska se ut ungefär som på Tigers dator. Och var får man tag på den bakgrunden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Behöver hjälp med att få igång Foton temat, jag fattar inte hur man ska göra (jag har Samurize). Och då menar jag att det ska se ut ungefär som på Tigers dator. Och var får man tag på den bakgrunden? Samurize, huh? Jag använder inte Samurize till mitt. VS'et finns här, på deviantART. Bakgrunden finns Här, på Customize.org. Och till kalendern längst upp använder jag Rainlendar, med Foton-skin , och systeminfot längst upp till höger har jag Rainmeter till, med en egen moddning av Elfin-skinnet. Och till Winamp är det Foton-skin Program som behövs: StyleXP Rainmeter Rainlendar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Ok, jag har fattat fel. Jag trodde att man skulle använda Samurize till det. Tack för hjälpen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Ok, jag har fattat fel. Jag trodde att man skulle använda Samurize till det. Tack för hjälpen! Det går att använda samurize till det också (tror jag, var år sedan jag använde det). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Det går att använda samurize till det också (tror jag, var år sedan jag använde det). Ok. Off topic: Är det nån som vet hur man får igång Foton messenger? Det avslutas direkt när jag har loggat in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/ett_skrivbord.JPG Ska byta tema när jag hittat ett passande till wallpapret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Blev färdig med det innan idag. Snyggt! Förlåt Tiger för att jag härmade dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Blev färdig med det innan idag. Snyggt! Förlåt Tiger för att jag härmade dig. Hade varit snyggare om du ändrat färgen på Rainmeter-skinnet, och tog bort infon för hårddiskarna som du inte har. (D, E, F och G alltså) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Hade varit snyggare om du ändrat färgen på Rainmeter-skinnet, och tog bort infon för hårddiskarna som du inte har. (D, E, F och G alltså) Ska se vad jag kan göra. Hur får du alla ikoner i startmenyn svartvita? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Ska se vad jag kan göra. Hur får du alla ikoner i startmenyn svartvita? Har ett ikon-paket som heter "AlloyBezel", och ikonerna jag har på programmen heter "Serenity". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/Skrivbordet_2.JPG Orka inte göra en désign-chock, har bara en artwork på PS3-spelet Warhawk Var fick du tag på den bilden??!!?! Please, skicka länk!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 (redigerad) Var fick du tag på den bilden??!!?! Please, skicka länk!! :'( ... http://www.gamespot.com/ps3/action/warhawk...ens.html?page=2 . Inte så svårt att hitta om man vet vad adressen till Google är. Redigerad 17 september, 2005 av Tiger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 ... http://www.gamespot.com/ps3/action/warhawk...ens.html?page=2 . Inte så svårt att hitta om man vet vad adressen till Google är. Thx! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Blä vilket tråkigt skrivbord jag har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts