Mikolan Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 xPisc din jävel sluta ta cred för alla teman och tips jag ger dig!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 xPisc din jävel sluta ta cred för alla teman och tips jag ger dig!!!! Men.. Det gör jag ju inte? Temat fick jag ju av dig, för du hade det, och jag gillade det. Gillade dock c-3p0 bättre, men. När man fick upp menyn såg det sär ut. Bakgrunden är egenhittad. Rainlendar tjohitit är inte från dig. Men ja, du har hjälpt mig nå mitt mål, och jag gillar dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Det winamp temat fick du av mig ju Kommer med en screen på mitt skrivbord snart. http://www.xpisc.se/pup/dumpdump.png Snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 (redigerad) "Folk" tyckte inte om min förra bakgrund. Bytte till denna (som jag gjort själv med hjälp av tre bilder + paint). Men jag tror knappast att "de" kommer tycka om den här mer än den förra Redigerad 10 september, 2005 av Pain To ThE MaX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 "Folk" tyckte inte om min förra bakgrund. Bytte till denna (som jag gjort själv med hjälp av tre bilder + paint). Men jag tror knappast att "de" kommer tycka om den här mer än den förra Hyfsat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Hemskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/Skrivbordet_2.JPG Orka inte göra en désign-chock, har bara en artwork på PS3-spelet Warhawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Fan va vita bakgrunder! okej, mitt nya, (bakgrunden gjordes på tre minuter) http://img46.imageshack.us/img46/7991/skrivbordffs24ks.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Orka! Tycker att du ska städa lite ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Självkåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Självkåt? Till mig sade han att det var du.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Ta ut bilderna ur ikonerna ffs. Det där är ju samma sak som att stänga in katter i låder. Ser du inte hur liten och ihoppressad bilderna ser ut? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Ta ut bilderna ur ikonerna ffs. Det där är ju samma sak som att stänga in katter i låder. Ser du inte hur liten och ihoppressad bilderna ser ut? :'( Ettorna och nollorna trivs där, knipit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Hmpf, jag är åtminstonde nöjd med Samurize-configen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Ah, skulle aldrig klara av att ha det där som skrivbord! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 http://img360.imageshack.us/img360/6596/skrivbordet2bz.jpg Mitt nya skrivbord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Hmpf, jag är åtminstonde nöjd med Samurize-configen. Ikoner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts