Mr.White Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Precis formaterat om hela datorn, skulle sett innan. http://img246.imageshack.us/img246/6923/skrivbordffs2hj.th.jpg Jag tycker fortfarande mitt är jäävligt snyggt, inte nog med att det är lagom mkt ikoner, jävla nice bakgrund också ju! skinnen är väl inte helt fel heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Jag tycker fortfarande mitt är jäävligt snyggt, inte nog med att det är lagom mkt ikoner, jävla nice bakgrund också ju! skinnen är väl inte helt fel heller Win XP standardikoner, blä. Och bakgrunden passar inte nåt vidare heller. Japp det var min åsikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Jag tycker fortfarande mitt är jäävligt snyggt, inte nog med att det är lagom mkt ikoner, jävla nice bakgrund också ju! skinnen är väl inte helt fel heller Njaa.. Rätt fult tema, rätt kass bakgrund.. min åsikt dock.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Jag bad inte om er åsikt :'( haha nej men tyst med er bara för ni inte kan ta bättre foto haha nej men skämt åsido, vi har alla olika smakar småpojkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 (redigerad) Mr.White för många ikoner och sådär tema (var tvungen att säga) och skräp i papperskorgen. Man har en papperskorg för att den ska vara tom inte full Btw för att inte gå helt off topic så Redigerad 8 september, 2005 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Mr.White för många ikoner och sådär tema (var tvungen att säga) Btw för att inte gå helt off topic så Sweeeeeet. Mitt, inte överdrivet snygga, desktop: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 (redigerad) Jag bad inte om er åsikt :'( haha nej men tyst med er bara för ni inte kan ta bättre foto haha nej men skämt åsido, vi har alla olika smakar småpojkar "Småpojkar"? Jo jag tackar jag. Skriver man som du gjorde, så ska man fasen klara lite kritik. Och @ The Dude: Hade nog varit snyggare om du hade andra ikoner, några mörka. ...Kanske dessa? Redigerad 8 september, 2005 av Tiger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Mr.White för många ikoner och sådär tema (var tvungen att säga) och skräp i papperskorgen. Man har en papperskorg för att den ska vara tom inte full Btw för att inte gå helt off topic så Mycket fin bakgrund. För att få bort pilar för gnvägar; ladda ned xp powertoys från microsofts sida. Du kanske kan hitta ett tema som passar aningen bättre Gillar verkligen din bakgrund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 (redigerad) Mycket fin bakgrund. För att få bort pilar för gnvägar; ladda ned xp powertoys från microsofts sida. Du kanske kan hitta ett tema som passar aningen bättre Gillar verkligen din bakgrund Tack tack . Jo temat så ska jag fixa nytt när jag orkar och om jag hittar. Någon som skulle kunna länka till något snyggt pixligt tema ?. Btw wallpaper om du vill ha Redigerad 8 september, 2005 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Tack tack . Jo temat så ska jag fixa nytt när jag orkar och om jag hittar. Någon som skulle kunna länka till något snyggt pixligt tema ?. Btw wallpaper om du vill ha Man tackar http://www.customize.org/details/41574 - mörkt, simpelt tema.. finns med rött. Kanske inte är din smak... men det är svårt att leta åt en annan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Man tackar http://www.customize.org/details/41574 - mörkt, simpelt tema.. finns med rött. Kanske inte är din smak... men det är svårt att leta åt en annan Tack men det var kanske inte riktigt min smak :/ men tack endå . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Jag tycker fortfarande mitt är jäävligt snyggt, inte nog med att det är lagom mkt ikoner, jävla nice bakgrund också ju! skinnen är väl inte helt fel heller Tronnix FTW! http://img223.imageshack.us/img223/6189/c5du.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 'Ze neat desktop. http://img252.imageshack.us/img252/7637/weeeey2zd.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 (redigerad) 'Ze neat desktop. 'BILD' Det winamp temat fick du av mig ju Kommer med en screen på mitt skrivbord snart. http://www.xpisc.se/pup/dumpdump.png Redigerad 9 september, 2005 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 (redigerad) Det winamp temat fick du av mig ju Kommer med en screen på mitt skrivbord snart. Hett, vad har du för grafikkort? Redigerad 9 september, 2005 av epix Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 (redigerad) Det winamp temat fick du av mig ju Kommer med en screen på mitt skrivbord snart. *Bild* Very sexy wallpaper.. Redigerad 9 september, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Det winamp temat fick du av mig ju Kommer med en screen på mitt skrivbord snart. Läckert, måste testa Litestep. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 "Småpojkar"? Jo jag tackar jag. Skriver man som du gjorde, så ska man fasen klara lite kritik. Och @ The Dude: Hade nog varit snyggare om du hade andra ikoner, några mörka. ...Kanske dessa? Driver med dig juu lighten up! : Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Hur fan installerar man ett tema? när ja laddat ner den å lagt den i themes mappen. så går ja in i inställningar å det finns inget där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Hett, vad har du för grafikkort? Dator 1 (dumpen), Nvidia geforce 6800 blabla Dator 2, ATI Radeon 9800pro Varför? @ Ace, visst är det? @ P-C, jo. Tycker jag lyckats hyfsat med kombinationen. Pröva Litestep, klart bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts