epix Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Slax är ju iofs en live-cd, råbantad. Det finns väl bättre linuxdists? Ubuntu\kUbuntu t,ex. Ubuntu är ju buggigt som satan. Slackware for teh win! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Ubuntu är ju buggigt som satan. Slackware for teh win! Lite buggigt är det, men bra för nybörjare (som jag var när jag började med det). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 (redigerad) *BILDEN* min... och ja... jag städa skrivbordet.. (nångång) Nej men lilla vännen vad har hänt här då? Det ser ju ut som värsta bombnedslaget här. Ta nu och städa upp innan mamma kommer hem Redigerad 7 september, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Nej men lilla vännen vad har hänt här då? Det ser ju ut som värsta bombnedslaget här. Ta nu och städa upp innan mamma kommer hem Jag gillar också att quota två år gamla posts + en bild på 1024x760 pixlar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Jag gillar också att quota två år gamla posts + en bild på 1024x760 pixlar Gör det då. Ska ta bort bilden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 (redigerad) Har uppdaterat mitt lite, med att lägga till ännu mera onödigt skit till Rainmeter. ...Ni får gärna kommentera och säga om det är nåt jag bör lägga till eller ta bort också. EDIT: Bort med bild, se längre ner. Redigerad 7 september, 2005 av Tiger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Bort med pluginet för winamp, det ser inte lika fint ut som allt annat Winamp i tray... behövs det? Om det gör, finns det ingen bättre ikon, typ färglös? Det oranga sticker ut Tog ett nytt screen, nu får ni även se mitt underbara firefox Och nu lyckades jag även ersätta sök och kör ikonerna i startfältet Det ville inte funka förr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 (redigerad) Bort med pluginet för winamp, det ser inte lika fint ut som allt annat Winamp i tray... behövs det? Om det gör, finns det ingen bättre ikon, typ färglös? Det oranga sticker ut Tog ett nytt screen, nu får ni även se mitt underbara firefox Och nu lyckades jag även ersätta sök och kör ikonerna i startfältet Det ville inte funka förr Meh.. jäkla haXx0r! Redigerad 7 september, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 (redigerad) Gjorde som Pain To ThE MaX sa och fixade Winamp-mojjset. Och visade startmenyn också. ...Och dolde Rainmeter. Edit: Efter ännu mera tjat så ändrade jag några ikoner också. Redigerad 7 september, 2005 av Tiger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Mitt skrivbord :: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Se så snyggt det blev Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Mitt skrivbord :: Tweedlee: Queen of Hearts? WTF? Den som gjorde bakgrunden borde läsa om Alices Adventures in Wonderland och Through the Looking-Glass and What Alice Found There... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Pain to the max har cleanast på gtasajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Pain to the max har cleanast på gtasajten Det finns gränser också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Det finns gränser också? ...Hur tycker du att det ska se ut då? Fast jag kan hålla med om att hans är lite extremt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 ...Hur tycker du att det ska se ut då? Fast jag kan hålla med om att hans är lite extremt. Ditt är ganska lagom. Kanske lite lite liten text, men snyggt, rent, men fortfarande massa färger. Bra blandning enligt mig, men det är ju bara min åsikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Ditt är ganska lagom. Kanske lite lite liten text, men snyggt, rent, men fortfarande massa färger. Bra blandning enligt mig, men det är ju bara min åsikt. Då får man väl tacka då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Då får man väl tacka då. Varsågod. Själv trivs jag med mitt, http://img27.imageshack.us/img27/1511/skrivbord8ah.th.png Standardtema, lätt bakgrund och allt annat standard. Men skulle jag haft superdator och stabilt windows även med tema-patch skulle jag ha ungefär som du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Det finns gränser också? Vem sätter de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Vem sätter de? Det är väl vad man själv tycker. Jag skrev bara min åsikt. Men du trivs med det, så fortsätt så. Skulle alla ha likadant skulle det inte bli kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts