MoriX Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Spelet lägger sig på en skärm, så blir det för mig iallafall Hm.. å resten på andra?. fett skönt inte behöva minimera ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Clean shit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Kräver inte det rätt mycket CPU? Om du kör wow eller nåt och kollar film.. drar inte det rätt rejält med CPU? Jo.. men numera finns AMDX2 processorer som är gjorda för multitasking. En processor för spelet, den andra för filmen. Samtidigt kan man ha SLI/Crossfire, dvs. två grafikkort, som sköter en skärm var Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Men jag fattar inte, har man två skärmar bredvid varrandra så är bilden uppdelad i dom två eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Men jag fattar inte, har man två skärmar bredvid varrandra så är bilden uppdelad i dom två eller ? JA skrivbordet bli förlängt så du kan flytta musen från den ena skärmen till den andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 (redigerad) http://img229.imageshack.us/img229/386/whitedream8qu.th.jpg Så där ja, fixade nyss till mitt lite... Ska fixa bättre Cursor, Bättre Winamp skin(nån som har nått bra som går att "stretch" ut längs med hela skärmen som skulle kunna passa?), lägga till nånting till höger (Väder/Tv/Winamp sak antagligen) samt få bort "My bluetooth places ikonen" Redigerad 5 september, 2005 av Wallemart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 http://img229.imageshack.us/img229/386/whitedream8qu.th.jpg Så där ja, fixade nyss till mitt lite... Ska fixa bättre Cursor, Bättre Winamp skin(nån som har nått bra som går att "stretch" ut längs med hela skärmen som skulle kunna passa?), lägga till nånting till höger (Väder/Tv/Winamp sak antagligen) samt få bort "My bluetooth places ikonen" Snyggt! Hade dock varit bättre om du hade "Alltid dold" på ikonerna längst ner till höger, dom var rätt många. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Snyggt! Hade dock varit bättre om du hade "Alltid dold" på ikonerna längst ner till höger, dom var rätt många. (:!!! Tack, men är det ingen som har nått snyggt winamp tema? Helst vitt med svarta tecken, kanske lite skuggat/fadeat och avlångt så det går längs med hela aktivitets fältet som mitt nuvarande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Nytt. Lite chatt rutor uppe... orka ta ny bild, bara skitsnack ändå Du där, vad använder du för chattprogram? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Du där, vad använder du för chattprogram? Han använder Miranda. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Han använder Miranda. (:!!! Aha, trodde han använde Kopete, men där ser man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Aha, trodde han använde Kopete, men där ser man. Kopete är väl ändå för linux? Hade det när jag hade linux iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Precis formaterat om hela datorn, skulle sett innan. http://img246.imageshack.us/img246/6923/skrivbordffs2hj.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Precis formaterat om hela datorn, skulle sett innan. http://img246.imageshack.us/img246/6923/skrivbordffs2hj.th.jpg Varför censurerar ni msn-namnen? Spelar roll liksom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Trodde det var praxis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Varför censurerar ni msn-namnen? Spelar roll liksom? Man gör det väl dels för att inte visa vilka kontakter man har, och dels för att de man snackar med kanske inte vill att man skyltar med deras nick för ett helt forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Ja jag har två skärmar. Ang. om det är nödvändigt eller inte; Dubbel yta, dubbla möjligheter. Alltså är det nödvändigare än någonsin. Ang. spel och hur dom finner sig med att det är 2 skärmar; Du ställer in main och alternativ skärm. Allt som startas kommer upp i main skärmen. Sen t.ex. FF eller PS som är fönster kan man flytta till alt.skärmen så kommer dom ihåg att startas i den skärmen varje gång. Ang. CPU användning; Inte mycket mer CPU användning om du har ett spel igång på ena skärmen och kollar på film på den andra än om du skulle ha en skärm(alltså att filmen spelas upp bakom spelet) Och till slut MoriX: Vad är det för fel på Peaches? Det är inte samma Peaches du tänker på (Rosa helikopter). Amerikansk rock. Inte svensk sepe pop. http://www.peachesrocks.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Kopete är väl ändå för linux? Hade det när jag hade linux iaf Jo, men han hade så hardcoremoddat Windows så jag trodde det var Slax eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Jo, men han hade så hardcoremoddat Windows så jag trodde det var Slax eller nåt. Slax är ju iofs en live-cd, råbantad. Det finns väl bättre linuxdists? Ubuntu\kUbuntu t,ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 (redigerad) Slax är ju iofs en live-cd, råbantad. Det finns väl bättre linuxdists? Ubuntu\kUbuntu t,ex. Ja, Ubuntu, Fedora och Mandrake är dom tre distarna som är rekomenderade till nybörjare. Själv så har jag testat att installera Mandrake och Ubuntu på min andra burk men den var för klen för att använda KDE. Men installationen var busenkel. Redigerad 7 september, 2005 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts