aKi Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 För det första, hur får du startmenyn att sträcka sig över båda skärmarna? Och för det andra, posta bakgrunden! Har knappt några dualscreen wallpapers. Det med startmenyn var någon inställning i nview som finns i nvidia drivrutinerna, tror att man bara behöver aktivera nview så kommer det fram men om du har ati så har jag ingen aning. Min bakgrund. http://ic1.deviantart.com/fs6/i/2005/104/2..._by_teocava.jpg En massa andra dualscreen bakgrunder. http://browse.deviantart.com/wallpaper/dualdisplay/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 (redigerad) Mjeh.. ny formaterat.. edit: Nähä.. går ju inte ladda upp skiten.. Redigerad 26 augusti, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Men hon ser ju ffs ut som en varulv! Jag är inte en sådan som tänker på hur håriga armar tjejer har i vanliga fall, men den där bruden ser ju onormalt hårig ut! ARgh argha argh! Blasfemi! Mitt desktop(less): Ok, jag lyckades inte hitta Paint ( ) så ni får klara er utan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Kommentar? Winampskin plz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 (redigerad) http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/Guns_N_Roses_girl.JPG Va tycks??? Jag börjar faktiskt undra...har det verkligen varit en tjej från början? Redigerad 26 augusti, 2005 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 (redigerad) Redigerad 27 augusti, 2005 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 http://img296.imageshack.us/img296/7616/hunterskriv2nz.jpg Ganska standard, men... blä. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Hrmm.. snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 (redigerad) Winampskin plz. Här... Redigerad 28 augusti, 2005 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Exprimenterar lite med Rainmeter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Rainmeter ser helt fantastiskt ut nu. Ditt startfält är rena informationskällan nu Det mesta matchar. Bara ett par ikoner vid klockan du skulle kunna få bort/byta ut Annars, riktigt snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Rainmeter ser helt fantastiskt ut nu. Ditt startfält är rena informationskällan nu Det mesta matchar. Bara ett par ikoner vid klockan du skulle kunna få bort/byta ut Annars, riktigt snyggt. Tack! Ändrat lite, nu då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Tack! Ändrat lite, nu då? Ännu bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Jag börjar faktiskt undra...har det verkligen varit en tjej från början? OMG! Det börjar jag oxo tro.. kolla bara på hennes (?) armar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Har fortfarande den här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Exprimenterar lite med Rainmeter. Den där bakgrunden får du gärna länka till. Det andra var väl...snyggt, men lite för plottrigt för mig smak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Lekte lite: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Den där bakgrunden får du gärna länka till. Det andra var väl...snyggt, men lite för plottrigt för mig smak http://www.deviantart.com/deviation/13879605/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Mjeh.. ny formaterat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts