Tiger Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 (redigerad) Kan bekräfta det Tiger sa och säga att det är Black Mesa, ja. Tjoho! Andra gången jag svarar på det. Har uppdaterat mitt med Rainmeter. Redigerad 22 augusti, 2005 av Tiger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Tjoho! Andra gången jag svarar på det. Har uppdaterat mitt med Rainmeter. Fan vad snyggt! Vad heter temat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Fan vad snyggt! Vad heter temat? VS:et heter Marina VS, precis som för några sidor sedan. Länk till det : Marina VS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Två skärmar och en formatering, Yay! http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/up...6/skrajbord.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Mitt atm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Jag vet att du har BlackMesa Panimala,men vad heter själva skinnet du har? Har kollat på alla som följer med,men inte det som du har.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Jag vet att du har BlackMesa Panimala,men vad heter själva skinnet du har? Har kollat på alla som följer med,men inte det som du har.. Compact. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Mysko, mitt compact ser ut så här: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Mysko, mitt compact ser ut så här: Det var i.o.f.s. BlackMesa Compact jag menade, vad snackar du om? BlackMesa har jag laddat ner separat. (wtf?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Mysko, mitt compact ser ut så här: ...Kan undra vad du har fått ner! Testat denna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 ...Kan undra vad du har fått ner! Testat denna? Det var den jag laddade ner! Men,det kan ju vara jag som har klantat till det och andvänt något annat skin>_< Men iaf,hur gör man då för att installera det korrekt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Det var den jag laddade ner! Men,det kan ju vara jag som har klantat till det och andvänt något annat skin>_< Men iaf,hur gör man då för att installera det korrekt? Lägg det i C:\WINDOWS\Resources\Themes, sen är det bara att öppna StyleXP och välja underverket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Lägg det i C:\WINDOWS\Resources\Themes, sen är det bara att öppna StyleXP och välja underverket. Eller öppna StyleXP, välja "Visual Styles" och sedan "Add a New Style...", och så letar man upp det man laddat ner. Lättare enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Mitt atm. 2 najs 4 me. @ Tiger du har exakt som mig fast annan bakrund.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Okey,tack. Men hur får ni det där med vädret och det? Hade för mig att det var ett program som hette typ, NINJA?! Eller snackar jag helt i nattmössan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bosse Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Toki > Samurize heter de... Eller tja, så heter ett program man kan göra så med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Okey,tack. Men hur får ni det där med vädret och det? Hade för mig att det var ett program som hette typ, NINJA?! Eller snackar jag helt i nattmössan? Ja, programmet heter Samurize och kan laddas ned på http://www.samurize.com . Det är dock grymt svårt i början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Kan någon hjälpa mig jag fattar inte hur man installerar black mesa eller var man ska lägga shell filerna och dom andra filerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Kan någon hjälpa mig jag fattar inte hur man installerar black mesa eller var man ska lägga shell filerna och dom andra filerna. Lägg både Shell-mappen och BlackMesa.msstyles i C:\WINDOWS\Resources\Themes, sen är det bara att välja temat i StyleXP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Tjoho! Andra gången jag svarar på det. Har uppdaterat mitt med Rainmeter. Vad heter winamp skinnet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts