Moongoose Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Längtar till min gamla dator där jag har allt på ;_; http://img393.imageshack.us/img393/5239/dump1ye.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 That's hot.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 That's hot.. Ao.. Du har också fin smak på brudar/tjejer (många säger olika ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Tack men jag hittar inte ett skit på Google. Hittade direkt på google Men här får du: http://www.deviantart.com/deviation/4066456/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Någon som vet en sida med rockband, ex:Motley Crue, Poison, Van Halen, Guns N Roses?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 (redigerad) Redigerad 20 augusti, 2005 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 [bild] Var har du fått skrivbordsunderlägget ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Här! Finns många snygga där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Jag undrar (hmm va noobigt det kommer låta) hur man får alla msn konversationer på skrivbortet och inte aktivitetsfältet, där alla andra öppna program visas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 W0rd! skulle bara tagit bort lite onödiga ikoner Tack Everest o Kariya får väl rensa lite då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Jag undrar (hmm va noobigt det kommer låta) hur man får alla msn konversationer på skrivbortet och inte aktivitetsfältet, där alla andra öppna program visas. De går inte att fixa så att de bara ligger på skrivbordet vad jag vet, när du startar en konversation så kommer den upp i aktivitetsfältet, iaf så måste du ha msn+, när du har det så högerklickar du på någon kontakt och väljer Extrafunktioner i messenger plus!> Lägg denna kontakt på skrivbordet, sen får du placera ut den var du vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 (redigerad) Ok, jag har msn plus sen länge, men har aldrig kollat de där, men tack för hjälpen. Edit, men wtf, jag trode att dom hamnade på skrivbordet när man snackade med dom istället för att hamna i aktivitetsfältet, dessutom syns dom ju överst hela tiden. Edit 2 : såg att jag kunde ta bort så dom inte är överst hela tiden. Redigerad 21 augusti, 2005 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 (redigerad) Redigerad 21 augusti, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Ao.. Du har också fin smak på brudar/tjejer (många säger olika ) Yep, Du har bra musiksmak också =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Cool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Tog Paddan som bakgrund... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Vad heter themet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Vad heter themet? Theme vettefasen, men det VS han använder (skulle tro att det är det du menar) skulle jag gissa på att det är Black Mesa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Vad heter themet? Kan bekräfta det Tiger sa och säga att det är Black Mesa, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts