Anathema Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Undrar vems den liknar BTW Vad är foobar2000? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Vill ha! Vart kan man köpa? Vet inte...Köpte deni våran lilla datorbutik som vi har här....Här är lite info om den.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Vet inte...Köpte deni våran lilla datorbutik som vi har här....Här är lite info om den.... Vad kosta den? Vad kan man göra med den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 (redigerad) Nyformatterat är skönt. Här är mitt. Formatterade för en halv vecka sen. http://img206.imageshack.us/img206/37/screen046im.th.jpg Teh välpäper. Edit: Mitt: Redigerad 14 augusti, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Vad kosta den? Vad kan man göra med den? §800KR §Man ska kunna koppla från datorn till tv:n så att man kör film från datorn rakt in i tv:n..Jag har inte fått till det än men det ska gå "tror jag"..,Och som jag skrev förut man styr datorn via fjärren, lysnna på musik, Se på film utan att behöva gå fram till datorn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 (redigerad) Teh välpäper. Edit: Mitt: Krafs,Spel,Hemsida,Wallpapers iconerna Nu!! @Martin-123 Ok.. Redigerad 14 augusti, 2005 av Anathema Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Mitt fina. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 BTW Vad är foobar2000? Mediaspelare. Eller kanske bara musik, vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Foobar2000 är en mediaspelare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 (redigerad) Undrar vems den liknar BTW Vad är foobar2000? härmis Blev ju fint. Redigerad 15 augusti, 2005 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Mediaspelare. Eller kanske bara musik, vet inte Bara musik. Men den är helt underbar. Startar (och börjar spela där man slutade) på 1 sekund, ser alltid ut som ens tema, kan döpa om flera filer, t.ex till Artist\Album\Titel, på nån sekund per skiva, rippa skivor med (commandline)-program, som Lame. Hämtar automatiskt hem titlar för skivor, och massa annat. Foobar2000.org Jag ska nog jobba med reklam när jag blir större Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Fixade lite med skrivbordet letade efter en bakgrund ganska länge men hittade ingen, så tog en gammal men anars så Jag döljer inget bakom start-menyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Jag döljer inget bakom start-menyn Riiiiiiiiight... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Teh välpäper. Edit: Mitt: Vad heter temat du och en hel del andra använder, orkar inte bläddra tillbaka och kolla upp det. Funkar det med StyleXP eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Inte särskilt fint tema, ska försöka hitta ett nytt som passar till bilden. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload9/oookhaablhha.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Fixade lite med skrivbordet letade efter en bakgrund ganska länge men hittade ingen, så tog en gammal men anars så Jag döljer inget bakom start-menyn Vad heter temat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Vad heter temat du och en hel del andra använder, orkar inte bläddra tillbaka och kolla upp det. Funkar det med StyleXP eller? BlackMesa. Japp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Fixade lite med skrivbordet letade efter en bakgrund ganska länge men hittade ingen, så tog en gammal men anars så Jag döljer inget bakom start-menyn Vad heter ditt tema...??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Tack till Pani för bakgrund, har dock gjort den svart-vit http://img85.imageshack.us/img85/4301/bakgrund7gz.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Tack till Pani för bakgrund, har dock gjort den svart-vit Snyggt Samurize-mojs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts