Flanders Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Exakt. Vad är det för fel på folk nu förtiden? I hennes ålder är det inte vanligt att kunna sjunga så bra. Jag kan iaf inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Jag kan... Sjunger fan bättre än Corey taylor. Eller nej.... Jag kan nog inte! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Tycker hennes musik är jobbig som fan. Att hon har bra röst och sånt för sin ålder kan man inte säga nåt om men.. Kanske borde åka tillbaka till topic, börjar komma lite vilse nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Exakt. Vad är det för fel på folk nu förtiden? I hennes ålder är det inte vanligt att kunna sjunga så bra. Min grannes morsa gjorde det .. hon e inte så känd, men hennes band e jävligt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Inte mkt nytt denna ggn heller. (och jo, jag vet, hennes pattar samt mage ser himla konstiga ut på bilden..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dulle Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 En liten fråga bara: Hur laddar man upp en bild?Det står ju bara "You cannot uplaod this type of file"???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 En liten fråga bara: Hur laddar man upp en bild?Det står ju bara "You cannot uplaod this type of file"???? Tror filen måste vara i .jpg eller .gif. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Tror filen måste vara i .jpg eller .gif. Och så måste den vara under 100kb. Orka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 (redigerad) Just nu Redigerad 8 augusti, 2005 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dulle Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Just nu Vart finns dä temat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Vart finns dä temat? Heter gloss och laddade ner det ifrån http://www.xpthemes.com för ett tag sedan, kolla lite där och se om du hittar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 (redigerad) EDIT: wrong ställe Redigerad 8 augusti, 2005 av Krax Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dulle Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Heter gloss och laddade ner det ifrån http://www.xpthemes.com för ett tag sedan, kolla lite där och se om du hittar det Ok...tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Formatterade om nu i söndags. Rent och fint nu (och snabbt). http://img169.imageshack.us/img169/955/skrivbord8yp.th.jpg Bakgrunden skickar jag på msn \/. Temat är bara windows classic med nya färger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 http://x1.putfile.com/8/22017264532-thumb.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 http://x1.putfile.com/8/22017264532-thumb.jpg Coolt har du gjort wallpapret? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Coolt har du gjort wallpapret? Jo det är ett fräckt wallpaper. Har inte gjort det själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Förminskat... Bakgrundsbilden föreställer min kompis Volvo 242... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Förminskat... Bakgrundsbilden föreställer min kompis Volvo 242... Citroën påse va?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Citroën påse va?? Jaa, är rutan sönder, så är rutan sönder Ville inte att det skulle regna in, så den fick sitta där tillfälligt. Fick soppatorsk på åkern så biljävlen fick stå där över natten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts