ZalCiNoWa Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 2 the-copy Lol! det är inte bara vanliga dc++ koden utan en mera utarbetat kod som jag har suttit och gjort mitt i natten ibland.., dessutom så finns det inget på mitt skrivbord att se, bara vitt.. inget att skryta om precis om du nu trodde det.. ..och du ville så gärna visa din kod i skrivbords topicen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nimdor Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 (redigerad) Men ge er nu, hade inget annat att visa och dessutom så satt jag och kodade lite just då... EDIT: Plus att det där inte är någon särkilt privat del av koden om man nu ska ha programet för sig själv.. Redigerad 3 augusti, 2005 av Nimdor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Min : Enkel utan några som helst krusiduller. http://img92.imageshack.us/img92/4906/grabby10yj.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Min : Enkel utan några som helst krusiduller. "Om något fel skulle uppstå" Fan va Skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 (redigerad) Aa hehe, det är inte jag som har sparat den pappa tankade nån mobil tror jasg o så kom den där o så sparade han den förmodligen för de står nått om vodafone i den.. Redigerad 3 augusti, 2005 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 (redigerad) Bilden är från Ullevi, jag var inte mer än 5-6m från han. Redigerad 3 augusti, 2005 av leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Old movie annars soft ^^ Jaja men filmen är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Min : Enkel utan några som helst krusiduller. http://img92.imageshack.us/img92/4906/grabby10yj.jpg Heh! Du chattade med mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Heh! Du chattade med mig Wooowww! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benny_Z Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Mitt skrivbord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Mitt enkla skrivbord... http://img255.imageshack.us/img255/4363/skrivbord8md.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Heh! Du chattade med mig Jovars, Tiggde bilder . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Fick Samurize att fungera. :"> http://img216.imageshack.us/img216/6695/01skrivbord5ph.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Nej. Men snälla, lägg av med spammet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Humm.. dags att städa och skaffa ny bakrund kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 (redigerad) Humm.. dags att städa och skaffa ny bakrund kanske Att få ett sånt fullt skrivbord skulle jag alldrig kunna lyckas med Äädit:Felstavning Redigerad 4 augusti, 2005 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Vad heter temat? Vill jag också veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Vill jag också veta Det heter Marina VS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 (redigerad) Det heter Marina VS. Danke Edit: Oj, det var ju winamp temat jag var ute efter Vad heter det då? Redigerad 4 augusti, 2005 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Danke Edit: Oj, det var ju winamp temat jag var ute efter Vad heter det då? Marina det med. MarinaAmp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts