Mikolan Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 (redigerad) skribb cleartype är aktiverat? :/ bakgrund: (omgjord till 1152x864 ) Redigerad 31 juli, 2005 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 1. Jajo. Men isåfall var contextmenytexten för liten för att cleartypas 2. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Äsch, ska man ha pixelfonts ska cleartype var avstängt Klarar inte av att köra med någon form alls av AA på text i Windows, blir ju bara svårläst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Nej, faktiskt inte. Sen finns det en PowerToy som kan finjustera Cleartype för CRT-skärmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Stal också vaderbilden: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/Bakrund.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Mitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 (redigerad) Mitt Äntligen någon som inte totalstädat innan de lägger upp bilden. Och någon som inte har 15 olika ram-förstörande desktop-apps. Way to go. BTW: Här är mitt skrivbord... Respect the game! Och klaga inte på att det är en massa skit överallt, det är coolt... http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/EBdesktop.gif Redigerad 2 augusti, 2005 av Ebeeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Äntligen någon som inte totalstädat innan de lägger upp bilden. Och någon som inte har 15 olika ram-förstörande desktop-apps. Way to go. BTW: Här är mitt skrivbord... Respect the game! Och klaga inte på att det är en massa skit överallt, det är coolt... http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/EBdesktop.gif Holy shit-kickin'... *håller resten för mig själv* Eru go i hövvet eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Holy shit-kickin'... *håller resten för mig själv* Eru go i hövvet eller? Dô! En sak ska du veta, din lille tjomme. En äkta man har alltid en sjuhelvetes massa genvägar och ZIP:ar och installs på skrivbordet. De' ger street-cred, fösstå'dô. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 (redigerad) Dô! En sak ska du veta, din lille tjomme. En äkta man har alltid en sjuhelvetes massa genvägar och ZIP:ar och installs på skrivbordet. De' ger street-cred, fösstå'dô. Ja det må jag säga. "En sorgesång.doc"? Inte visste jag att du var en sån lyriker. Edit: Oy gevalt! Theme Hospital! Du har klass! Redigerad 2 augusti, 2005 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 (redigerad) Ja det må jag säga. "En sorgesång.doc"? Inte visste jag att du var en sån lyriker. Edit: Oy gevalt! Theme Hospital! Du har klass! Yeah, baby! Visst får de reda på mycket mer genom min dump än alla andras jävla stiliserade java-applikationer? EDIT: Här finns även "Alfons" och "Pixelina och Kung Morot". Det är en familjedator som är såhär f:ed up... Kolla in skifree.exe. Det är fan hetare än Theme Hospital, choomie! Redigerad 2 augusti, 2005 av Ebeeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Yeah, baby! Visst får de reda på mycket mer genom min dump än alla andras jävla stiliserade java-applikationer? EDIT: Här finns även "Alfons" och "Pixelina och Kung Morot". Det är en familjedator som är såhär f:ed up... Kolla in skifree.exe. Det är fan hetare än Theme Hospital, choomie! Oooooh, klassiker! wub wub... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Sorry för kvaliteten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Fick dra ner kvalitén på bilden ganska mycket för att jag skulle kunna ladd upp den här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Mitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Äntligen någon som inte totalstädat innan de lägger upp bilden. Och någon som inte har 15 olika ram-förstörande desktop-apps. Way to go. BTW: Här är mitt skrivbord... Respect the game! Och klaga inte på att det är en massa skit överallt, det är coolt... Fy jävlar i helvete Hur fan kan du ha så många ikoner på skrivbordet? Själv har jag inga.. och har inte haft det på ca 3 år.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Mitt Vad heter winampskalet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 SNIPeAMP_SE_v5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Mitt Gimme teh fooken wallpapa beeetch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts