Panimala Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Vägg, vän, same shit just different. HÄR ÄR MITT SKRIVBORD!!!!!!!!!!!11111 Lägg märke till min upp-pimpade trashcan! http://img202.imageshack.us/img202/4694/skrivbord2ir.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Lite offtopic.. men men.. Vet någon om man kan lägga länkar på skrivbordet med Samurize? (T.ex, www.gtasajten.com) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Lite offtopic.. men men.. Vet någon om man kan lägga länkar på skrivbordet med Samurize? (T.ex, www.gtasajten.com) Ja. Kryssa i "meter linkage" tror jag. Var länge sen jag hadet det dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Lite offtopic.. men men.. Vet någon om man kan lägga länkar på skrivbordet med Samurize? (T.ex, www.gtasajten.com) Inte lika offtopic som allt annat skit folk skriver =>, ska lägga upp mitt nya skrivbord strax => Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Ja. Kryssa i "meter linkage" tror jag. Var länge sen jag hadet det dock. Man tackar, man tackar @ FerkurZ: Nää.. det har du rätt i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 (redigerad) Sådär pula ihop en bakrund efter jag skrivit senaste posten, det här är vad som kom fram => just fan nu glömde jag att editera den andra, hmm Redigerad 26 juli, 2005 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Mitt skrivbord, ska installera om Windows snart så jag orkar inte fixa och dona med en massa teman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Undrar om Patrik här på forumet blir glad eftersom jag har en av hans mästerverk som bakgrundsbild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Undrar om Patrik här på forumet blir glad eftersom jag har en av hans mästerverk som bakgrundsbild. Måste säga att jag härmade dig lite och la in is-mannen på mitt skrivbord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 (redigerad) Någon som kan skicka över ett snyggt Samurize tema?! Redigerad 27 juli, 2005 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 (redigerad) Kan någon vara så snäll och hjälpa mig med Samurize innan datorn åker ut genom fönstret! ! Jag får inte ut det jag gjort på skrivbordet det är det jag behöver hjälp med! Behöver också hjälp!!!!!! Nu vet jag hur man gör!!!!!!!!!!!! Redigerad 27 juli, 2005 av kire21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Detta är mitt skrivbord @ Start-up. Jag är alla spywares tillflyktsort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Detta är mitt skrivbord @ Start-up. Jag är alla spywares tillflyktsort Oh Dear God Hur överlever du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Detta är mitt skrivbord @ Start-up. Jag är alla spywares tillflyktsort Start > kör > msconfig > autostart > välj det du vill ska starta när windows startar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 (redigerad) Mje.. edit: Bah.. vilken grusig kvalitet det blir.. Redigerad 27 juli, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 My ultimate^skitskräpigaskrivbord ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Mje.. edit: Bah.. vilken grusig kvalitet det blir.. LiteStep? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 LiteStep? Jopp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Jopp.. Jävligt snyggt iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Mitt. Är inte 100% nöjd, känns som att något saknas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts