pottzork Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 (redigerad) Conan is the shit edit: inlägg 3000 Redigerad 19 juli, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Conan is the shit edit: inlägg 3000 Sjuka Program & Normala Program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 De som pluggar upp sina betyg efter de fyllt 18, får plugga på nåt annat ställe än vanligt gymnasie, och på såna "ställen" får man ofta det programmet...Bläu. I don't know why I am spelling this shit out 4 you. Tack så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Fan, first class fick vi i 5an typ. fast jag är bannad.. hade barnporr på den. Haha! Berätta mer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Japp, så här ser mitt skrivbord ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 @ Skribb var hittar du dina bakrunder? har du nån bra sida eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 http://img343.imageshack.us/img343/8561/mnska0lv.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 (redigerad) Clean And Simpel + Det är FAmilje dator Redigerad 19 juli, 2005 av _EmiL_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 @ Skribb var hittar du dina bakrunder? har du nån bra sida eller? Jag brukar googla och leta på DeviantArt tills jag somnar... Sen väljer jag en av de bilderna jag hittade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Haha! Berätta mer! Hade en kåt tjej på MSN som skickade bilder när hon pullade med allt möjligt, och så skulle jag lägga över dom någongstans eftersom jag var i skolan när jag fick bilderna. Så, jag lägger över bilderna på fc:n och traskar hem. Sen fick lärarna prata om att jag hade porr på fc:n (big deal?). Aja, sen blev jag avstängd och har nte orkar kräva om ny inloggning och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Hade en kåt tjej på MSN som skickade bilder när hon pullade med allt möjligt, och så skulle jag lägga över dom någongstans eftersom jag var i skolan när jag fick bilderna. Så, jag lägger över bilderna på fc:n och traskar hem. Sen fick lärarna prata om att jag hade porr på fc:n (big deal?). Aja, sen blev jag avstängd och har nte orkar kräva om ny inloggning och sånt. Kewl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Notera gärna swebits, stolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Kände att det var dags att visa upp en bild på mitt vackra skrivbord http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/jajamensan.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Förminskat 75%, egengjort wallpaper. ligger några onödiga ikoner utslängda på skrivbordet, de brukar försvinna efter ett tag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Här är mitt: Tema och Ikoner: Nano Bakgrund: heter Untitled och finns på sida 2-3 på pixelgirlpresents.com Transferring-files-rutan gick inte att minimera (den är foo_pod btw). Min musik har jag bara för att visa mina fina ikoner och temat. http://img129.imageshack.us/img129/1683/skrivbord8zx.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Här är mitt: Tema och Ikoner: Nano Bakgrund: heter Untitled och finns på sida 2-3 på pixelgirlpresents.com Transferring-files-rutan gick inte att minimera (den är foo_pod btw). Min musik har jag bara för att visa mina fina ikoner och temat. HAH. Jag vet vad du heter Edit: Men gris. Jag trodde bilden var attachad. Redigerad 20 juli, 2005 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 HAH. Jag vet vad du heter Edit: Men gris. Jag trodde bilden var attachad. Oj då. Jaja, kom och hemsök mig då. (Jag är inte den som är vetrinär i småland, utan jag är mer centralt placerad....) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Städat: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Lol Better dead then red you damn commy!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts