eightball Skrivet 21 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2003 Gurgel vad använder du för operativsystem? Menyerna såg ganska grymma ut.... Han använder XP med StyleXP om inte jag tar fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 21 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2003 Jo, Guns N' Roses är det bästa som finns! "Snyggt skrivbord btw =P" tacktack! skrivs förresten GN'R Japp, så rätt så! Finns INGEN bättre Rock/Hårdrocks grupp än G N' R! Har alla skivor och Axl Rose autograf förresten! http://upl.mine.nu/uplfolders/upload0/punk.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 22 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2003 Japp, så rätt så! Finns INGEN bättre Rock/Hårdrocks grupp än G N' R! Har alla skivor och Axl Rose autograf förresten! http://upl.mine.nu/uplfolders/upload0/punk.gif Jag var och köpte Appetite For Destruction idag , det är min tredje GN'R cd, har från tidigare Use Your Illusion 1 & 2 ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2003 nu e det lite off-topic, starta en ny tråd om ni vill diskutera GN'R Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 22 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2003 nu e det lite off-topic, starta en ny tråd om ni vill diskutera GN'R just det ja, tillbaks till topicen! Jag satt just upp min så, det är nog nån annans tur nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 Hmm... Om ingen sätter upp, så måste jag väl göra det. här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 Hmm... Om ingen sätter upp, så måste jag väl göra det. här... Lol @ ditt skrivbordsunderlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 Lol @ ditt skrivbordsunderlägg. Den är ju snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 jag hatar prov!!! hata hata!! värsta som finns, nästa vecka har vi: NO prov, SV prov, ENG prov, ännu nästa vecka har vi språk prov!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 jag hatar prov!!! hata hata!! värsta som finns, nästa vecka har vi: NO prov, SV prov, ENG prov, ännu nästa vecka har vi språk prov!! Visst, alla hatar prov men... skrev du inte i fel topic? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 (redigerad) självklart inte!! ( ) (paint komprimering, blä) HAHA! Laglisgaste bilden hitils (inte; oDC, Windamp, en install mapp ) Redigerad 28 november, 2003 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 ditt wallpaper va ganska najs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 hittade den på swec Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 (redigerad) Mitt nya skrivbord, har fixat lite jultema nu till december http://upl.mine.nu/uplfolders/upload2/skrivbord-jul.jpg *edit jultema på mitt os, inte bara skrivbordet Redigerad 30 november, 2003 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 (redigerad) det där var grymt snyggt! fina färger, övergångar osv.! själv orkar jag inte fixa något jultema, ska göra ett nytt tema till Talisman 2.7 istället Redigerad 30 november, 2003 av vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Mitt nya skrivbord, har fixat lite jultema nu till december http://upl.mine.nu/uplfolders/upload2/skrivbord-jul.jpg *edit jultema på mitt os, inte bara skrivbordet MMM... Man blir sugen på att sjunga när man ser den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 4 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 Här är min senaste screen http://www.home.no/display/skrivbord.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 4 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 Mitt nya.. Vad heter temat? hittade det inte på astonshell.com :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 Vad heter temat? hittade det inte på astonshell.com :/ Hmm, jag minns inte.. Men det är iaf ett orginal skin.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 4 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 Har nytt nu. Ska fixa astonshell/samurize sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts