^MeTaNoLiC^ Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 2. Jepp och jag tror han tankat den där configen. .nä... hemmagjord config.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Länge sen jag postade mitt. Här är det. Simpelt. Orka en massa teman. Skicka bakgrund!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Mitt skrivbord http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/Skrivbord4212.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Curly, jag vet vad du tycker så det behvöer du inte säga något om http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/min_bakgrund.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Så nu har jag suttit och pillat med detta i en ½timme, allt utom bakgrunden är nerladdat... Fast först:Flanders, kan du få över ditt tema på Msn?? :"> skulle uppskattas Här kommer bilden: http://img310.imageshack.us/img310/3355/skrivbordfruv8zy.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Fast först:Flanders, kan du få över ditt tema på Msn??:"> skulle uppskattas Någon som gillar det iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 http://gallery.volvo240.org/d/1698-1/screen.JPG VågaVägraPlottrigaTeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Hur orkar du ha så många ikoner på skrivbordet??? (äckligt ju) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) ***BILD*** Bättre? Snygg bakgrund. Även winamp-skinnet var väldigt snyggt, men något opraktiskt. Redigerad 17 juli, 2005 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 (redigerad) AAAH VARFÖR HAR FOLK INGEN KÄNSLA FÖR STIL?!?! Edit: Skjut mig. Redigerad 18 juli, 2005 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 .nä... hemmagjord config.. Förlåt för dubbelpost. Förlåt ^MeTaNoLiC^. Jag trodde du hade laddat ner den med tanke på hur OTROLIGT snygg den var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Slänger upp en skärm dump! har tagit bort allt joks och mojs som ska göra allting snyggt, pga virus problem när jag tankade ett nytt skin, men nu mår den prima igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 (redigerad) AAAH VARFÖR HAR FOLK INGEN KÄNSLA FÖR STIL?!?! Edit: Skjut mig. Lägg upp din då, så får vi se hur snygg den är Edit: Joey, många ikoner Redigerad 18 juli, 2005 av Flanders Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Har dom viktigaste på skrivbordet helt enkelt Ska städa upp nån dag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Har dom viktigaste på skrivbordet helt enkelt Ska städa upp nån dag... Vad är "GTA3_Saveg....." en zip fil, det råkar kanske inte vara en savefile... men 100% kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 (redigerad) Förlåt ^MeTaNoLiC^. Jag trodde du hade laddat ner den med tanke på hur OTROLIGT snygg den var. .hehe ligger MÅNGA timmars arbete bakom den configen men man blir ju aldrig nöjd ändå Redigerad 18 juli, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Vad är "GTA3_Saveg....." en zip fil, det råkar kanske inte vara en savefile... men 100% kanske? Jepps, en 100% sparfil till GTA3....lirar det ganska mkt nu faktiskt :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Lägg upp din då, så får vi se hur snygg den är Ok. Notera att winamp är buggat (kolla till vänster, texten är störd), samt att alla ikoner är fel (endel är standard och en del syns inte, ska egentligen vara andra ikoner men jag orkar inte fixa det ). Dessutom så är inte mitt wallpaper särskilt snyggt. Det är från spelet Rise of Legends. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Ok. Notera att winamp är buggat (kolla till vänster, texten är störd), samt att alla ikoner är fel (endel är standard och en del syns inte, ska egentligen vara andra ikoner men jag orkar inte fixa det ). Dessutom så är inte mitt wallpaper särskilt snyggt. Det är från spelet Rise of Legends. Nja, det vär jäkligt stilrent, läckert. Men små ikoner, skulle aldrig kunna använda en dator med så små ikoner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 It is teh SHIZ man! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts