kariya Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Flanders och Kariyas vad ju bland de fulaste jag sett. Förstår inte hur ni orkar med att ha det så FUWLT Drewek: Säkert 100 gånger har liknande frågor ställts, bläddra runt lite. Det där är konfigurerat med programmet Samurize. Eyy! Jag har iallfall inte 750 stycken pingviner på mitt skrivbord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Eyy! Jag har iallfall inte 750 stycken pingviner på mitt skrivbord Nä, men du har tokmånga ikoner och grymt fult windows- och winamptema. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 (redigerad) Här är då mitt. Det är en familjedator så jag får låta många ikoner vara kvar så far min hittar dom.. Redigerad 16 juli, 2005 av Matteus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Här är då mitt. Det är en familjedator så jag får låta många ikoner vara kvar så far min hittar dom.. ? Telia Telia 2 och Telia 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 ? Telia Telia 2 och Telia 2? SÅ nu har jag ändrat och fixat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Nä, men du har tokmånga ikoner och grymt fult windows- och winamptema. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/freddanhaha.JPG Bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Flanders och Kariyas vad ju bland de fulaste jag sett. Förstår inte hur ni orkar med att ha det så FUWLT Drewek: Säkert 100 gånger har liknande frågor ställts, bläddra runt lite. Det där är konfigurerat med programmet Samurize. 1. Håller med till 100%!. 2. Jepp och jag tror han tankat den där configen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) Jag undrar fortfarande hur mana ändrar startmenyn och det skitet som är där nere, "Tema" nån som vet var man kan hitta och hur man får in det... Äädit: Sen, laddade jag ner en Zip fil med ikoner ska man lägga Filen på nåt speciellt ställer, eller ska man ta och plocka ut alla ikonfilerna och lägga nånstans,fattar noll , är lite/Mycket N00b´ig på sånt här Redigerad 17 juli, 2005 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Gör alla egna dumps genom TGT:s Style builder eller??? http://www.tgtsoft.com/download.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) Glöm Redigerad 17 juli, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Flanders och Kariyas vad ju bland de fulaste jag sett. Förstår inte hur ni orkar med att ha det så FUWLT Tack... Själv gillar jag pingviner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/up...freddanhaha.JPG Bättre? Mja, mjo. Lite bättre var det väl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Mja, mjo. Lite bättre var det väl Wohoo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Kan nån svara på min fråga så är ni jätte snälla!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Jag gick in på länken Som Tommy_Killer la upp, och hitta<de nåt, så nu har jag använt det som fanns i det programmet (Utan att ladda ner nått extra Resultat: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Jag gick in på länken Som Tommy_Killer la upp, och hitta<de nåt, så nu har jag använt det som fanns i det programmet (Utan att ladda ner nått extra Resultat: http://img211.imageshack.us/img211/5927/skrivbordfruv0fs.jpg , jag ska nog fortsätta fixa i det där programmet, sen men detta får duga sålänge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Eclipse är rätt skönt tema, men jag föredrar ljusa teman... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) Mitt, har för mig att jag visat liknande förr. Vet, ganska ostädat, men de flesta ikoner använder man ju ofta.. Redigerad 17 juli, 2005 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Länge sen jag postade mitt. Här är det. Simpelt. Orka en massa teman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) Är det nån som vet eller har ett Winamp skin som passar den som jag har??... äädit:Glömde: Ursäkta min dubbelpost internet fick ett ryck äädit2:jag får det inte att funka på ett sätt:När jag laddar ner Teman, så får jag dom som .exe-fil men om man ska "Adda" in nått tema i programmet så måste det vara en "Theme*Zip* fil ... nån som fattar hur man får ihop det?? Redigerad 17 juli, 2005 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts