Jump to content

Dump, skrivbord

KalleR
 Share

Recommended Posts

Flanders och Kariyas vad ju bland de fulaste jag sett. Förstår inte hur ni orkar med att ha det så FUWLT :rolleyes:

Drewek: Säkert 100 gånger har liknande frågor ställts, bläddra runt lite. Det där är konfigurerat med programmet Samurize.

Eyy!

Jag har iallfall inte 750 stycken pingviner på mitt skrivbord :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Flanders och Kariyas vad ju bland de fulaste jag sett. Förstår inte hur ni orkar med att ha det så FUWLT <_<

Drewek: Säkert 100 gånger har liknande frågor ställts, bläddra runt lite. Det där är konfigurerat med programmet Samurize.

1. Håller med till 100%!.

2. Jepp och jag tror han tankat den där configen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag undrar fortfarande hur mana ändrar startmenyn och det skitet som är där nere, "Tema" nån som vet var man kan hitta och hur man får in det...

Äädit: Sen, laddade jag ner en Zip fil med ikoner ska man lägga Filen på nåt speciellt ställer, eller ska man ta och plocka ut alla ikonfilerna och lägga nånstans,fattar noll :( , är lite/Mycket N00b´ig på sånt här <_<

Redigerad av Chilli_13
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det nån som vet eller har ett Winamp skin som passar den som jag har??...

äädit:Glömde: Ursäkta min dubbelpost internet fick ett ryck :)

äädit2:jag får det inte att funka på ett sätt:När jag laddar ner Teman, så får jag dom som .exe-fil men om man ska "Adda" in nått tema i programmet så måste det vara en "Theme*Zip* fil ^_^^_^ ...

nån som fattar hur man får ihop det??

Redigerad av Chilli_13
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Hultenius changed the title to Dump, skrivbord