DimpZ Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 (redigerad) Aktivitets fältet: Window blinds (Tema: M16 Dark - glass version) Ikonerna: glömt va det heter typ Icon Pakager (Ikoner: ingen aning:S) Tv-tablån : Tuba-Tv (Tema: standard) @Pottzork, Skrev nånting? Gröna gubben betyder bara att du e Online... Hur får man dit online/offline listan då? @GiZmo Hur gjorde du den där grejen i mitten?, eller är det bara en bild som du har lagt ikonerna på? Redigerad 12 juli, 2005 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/min_bakgrund.JPG Mitt skrivbord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Hur får man dit online/offline listan då? @GiZmo Hur gjorde du den där grejen i mitten?, eller är det bara en bild som du har lagt ikonerna på? Msn plus... Högerklicka på den du vill ha på skrivbordet och välj "Lägg kontakt på skrivbordet" så kan du göra allt som du normalt skulle behöva öppna msn fönstret för... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Hur får man dit online/offline listan då? @GiZmo Hur gjorde du den där grejen i mitten?, eller är det bara en bild som du har lagt ikonerna på? Gjorde en bild, la den som bakgrund och placerade ikonerna där jag ville ha dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Nytt tema http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/min_bakgrund.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Nytt tema http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/min_bakgrund.JPG Det e samma bild som du postade för 12 timmar sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Och riktigt ful var den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) Det e samma bild som du postade för 12 timmar sen. LOL :"> Edit: De tyckte inte ja the-copy Redigerad 14 juli, 2005 av Flanders Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Hur byter man ut Startenyn och det fältet?? Och var kan man hitta olika?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Snyggt och Prydligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Haha pottzokrs äger ! Dålig porr Bra porr porr Grym porr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 (redigerad) Snyggt och Prydligt Orka ha 5 mappar med porr på skrivbordet Redigerad 16 juli, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 (redigerad) Orka ha 4 mappar med porr på skrivbordet Har 15 till i min D drive edit: men slö som man är , så orkar man inte gå in där. bätter direkt på skrivbordet Redigerad 16 juli, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Har 15 till i min D drive Gay porr då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Gay porr då eller? Nupp. det är faktiskt extremt straight inte ens analsex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload2/Skrivbordfreddan.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 .orkar ha massa jävla ikoner på skrivbordet http://negerboll.com/images/scrdmp.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 .orkar ha massa jävla ikoner på skrivbordet Hur fixar du allt det shitet. fattar ni vad jag menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 (redigerad) Flanders och Kariyas vad ju bland de fulaste jag sett. Förstår inte hur ni orkar med att ha det så FUWLT Drewek: Säkert 100 gånger har liknande frågor ställts, bläddra runt lite. Det där är konfigurerat med programmet Samurize. Redigerad 16 juli, 2005 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts