GTApimpfoolife Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 How så? Nej jag ser mitt fina namn där nere. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) Höhö, allt skräp som låg på skrivbordet förut Det slår inte mitt.. Redigerad 9 juli, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Det slår inte mitt.. Nån som har mera att ge?? ,jag har inte ens en sån mapp, så jag har inget att bidra me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Det slår inte mitt.. (:!!! Vad har du fyllt upp din sådan mapp med? i min ligger mängder av kladd i paint, låtar, filmer, bilder, skins med mera. finns en massa konstiga grejer man knökat ner i sin mapp (Ässhöll betyder asshole på mitt pråk.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) Vad har du fyllt upp din sådan mapp med? i min ligger mängder av kladd i paint, låtar, filmer, bilder, skins med mera. finns en massa konstiga grejer man knökat ner i sin mapp (:!!! (Ässhöll betyder asshole på mitt pråk.) Har några spel installerade där.. och program.. mest musik typ 7 gb Redigerad 9 juli, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Har några spel installerade där.. och program.. mest musik typ 7 gb Ok, visst är det praktiskt med en sådan mapp? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Ursäkta storleken.. sitter på 26" skärm http://x2.putfile.com/7/18908463015-thumb.jpg Vart kan man finna den vackra bilden du har i bakrunden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Jag har provat 2 sätt att göra en bild på min dump men det fungerar inte. Så kan någon vara snäll och säga till mig hur man gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Tryck på knappen "Prt Src" brevid F12 när du befinner dig på skrivbordet, gå sedan in i Paint & tryck Ctrl + v, då kommer bilden komma dit, då är det bara att spara & sedan lägga upp den här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Tryck på knappen "Prt Src" brevid F12 när du befinner dig på skrivbordet, gå sedan in i Paint & tryck Ctrl + v, då kommer bilden komma dit, då är det bara att spara & sedan lägga upp den här. Tack så mycket! Jag har gjort prt scr men har inte gått in på paint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Ok, visst är det praktiskt med en sådan mapp? Mm, som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Hörru BroDD! Varför har du både Guitar Pro 4, och Guitar Pro 4 demo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Hörru BroDD! Varför har du både Guitar Pro 4, och Guitar Pro 4 demo? För i demo kan ja spela låtar, men inte göra så långa låtar... o i riktiga kan ja inte spela låtar, men ja kan göra långa låtar fast just nu så e demot fuckat oxo.. kan öppna låtar, o trycka på play, så flyttar sig saken o så.. men de kommer inget ljud.. har testat o installerat om o allt möjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Weebl and Bob ägerrrrrr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Så här ser mitt ut. Hittade det på themexp.org. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Städat som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Mitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Mitt skrivbord.... Ordentligt rensat. Snyggt och prydligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts