Add3 Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Min Snygg bakgrundsbild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 JAg blir ledsen :'( :'( hur i helvette får man bort den där jävla skitmappen. UTAN att avinstallera det... Dar den till nån mapp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 (redigerad) Edit: @ Chilli_13: då kopieras den bara. å det är en extra i mappen man flyttade den till Samam bakrundsbil som alla andra. MEN DET SKITER JAG I Redigerad 8 juli, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 (redigerad) Okej min fösta bil på mitt fula skrivbord. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload9/my_first.JPG Borussia Dortmund. Världens bästa supporters. Men inte lag. Vad för greje kan jag ta bort på deta här?? Redigerad 8 juli, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Haft det förrut, luv it Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 (redigerad) http://hem.bredband.net/bsoderlund/iGlass2...e-skrivbord.jpg Haft det förrut, luv it Åh! Riktigt härligt faktiskt! Temat? Bakgrunden? Redigerad 8 juli, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 (redigerad) Haft det förrut, luv it Upp med bakgrunden! Redigerad 8 juli, 2005 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Riktigt härligt faktiskt! Temat? Bakgrunden? Ska finnas att tanka här, iGlass2. Bör va samma, kommer inte ihåg om jag hade "SE", det var iofs den enda jag hittade. Bakgrunden vette fan var jag tankade, laddar upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 §pPottzork:Msn??, dina ikoner var snygga lust att langa över?? §BigBear:Msn??m dina ikoner var snygga oxå lust att langa över??, snygg bakgrund, spara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 §BigBear:Msn??m dina ikoner var snygga oxå lust att langa över??, snygg bakgrund, spara Borde va dom här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Borde va dom här. Hur installerar man? .. e lite n00b på sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Shit vad välstädat alla har på sina skrivbord. Hur fan orkar ni hålla ordnig?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Shit vad välstädat alla har på sina skrivbord. Hur fan orkar ni hålla ordnig?? En polare sa att datorn blir slöare av att ha massa saker på skrivbordet.. hela mitt skrivbord var fullt innan, slängde bara in allt i en mapp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 En polare sa att datorn blir slöare av att ha massa saker på skrivbordet.. hela mitt skrivbord var fullt innan, slängde bara in allt i en mapp Ja kanske det, min dator är slö och mitt skrivbord ser ut som en soptipp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 (redigerad) Ja kanske det, min dator är slö och mitt skrivbord ser ut som en soptipp. Hehe.. .. tog bara bort en msn ruta, det e därför det e en stor svart fläck så där såg min ut för typ.. 1 år sen edit: kan vara bra att ha en bild oxo Redigerad 8 juli, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 (redigerad) Ni fattar inte hur man kan ha så välstädat, och jag fattar inte hur man kan ha så stökigt Äädit:Fattar itne ett skit om hur man får ikonerna att fungera, lite n00big på sånt :"> Redigerad 8 juli, 2005 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Ni fattar inte hur man kan ha så välstädat, och jag fattar inte hur man kan ha så stökigt Äädit:Fattar itne ett skit om hur man får ikonerna att fungera, lite n00big på sånt :"> Asså min bild var gammal.. nästan 1 år gammal har bara 8 saker på skrivbordet nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Asså min bild var gammal.. nästan 1 år gammal har bara 8 saker på skrivbordet nu Sooo? Jag har 0 saker på skrivbordet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Sooo? Jag har 0 saker på skrivbordet Tänkte bara säga det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Fan mitt wincustomize gick ut. köpte det inte ,. orka köpa de liksom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts