vigge Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Mitt är tommare Mitt är tommast, tillsammans med KalleR:s verkar det som. Angående att antalet genvägar sölar ner datorn, det stämmer inte, om din dator segar ner pga att du har många genvägar på skrivbordet så är det något annat som orsakar det, och inte genvägarna själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Mitt är tommast, tillsammans med KalleR:s verkar det som. Angående att antalet genvägar sölar ner datorn, det stämmer inte, om din dator segar ner pga att du har många genvägar på skrivbordet så är det något annat som orsakar det, och inte genvägarna själv. Har inte heller några ikoner på skrivbordet faktist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Mitt fina ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 (redigerad) The king with his camera! Ägande bakgrund va? Fin bild, men king? Nja, den här killen är det: Såhär ser mitt ut föresten: Redigerad 6 juni, 2005 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 The king with his camera! Ägande bakgrund va? Tycker inte det var nåt speciellt alls med den bilden, horisonten ligger över mitten på bilden, vilket gör att det ser konstigt ut, hellst av allt skulle den ligga lite under mitten för att få bilden så intressant som möjligt. I övrigt så är det bara en helt vanlig bild där du hade tur att vädret och ljuset var bra när du tog bilden hoppas du tål kritik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Nån som vet hur man får en genväg till "Starta om datorn & Vänte läge"?? Tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 I övrigt så är det bara en helt vanlig bild där du hade tur att vädret och ljuset var bra när du tog bilden Så det var inte din? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Nån som vet hur man får en genväg till "Starta om datorn & Vänte läge"?? Tacksam för svar Starta om datorn: shutdown-r -t 01 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Om det är nån som kan "vänte läge" också, så tack så mycket är det nån som har ikonerna till "Starta om datorn & Vänte läge" så kan väll han pm´a mig och så kan vi ta det via Msn... om han har.... Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Så det var inte din? Det har jag ej sagt, men han tyckte att han var mästare, så jag kände för att ge lite kritik, har aldrig nämt att min är bättre på något sett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Japp. lite svårt just nu. nån som har haft egenskap om denna och kan beräta hur fan man kan få ner en mapp på skrivbordet? orka gå in i sakerna till vänster å stuff. annars är de bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Pottzorks skrivbord är det hittils coolaste jag sett. Använder du Samurize eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Använder du Samurize eller? Ingen aning spokplumpen skickade nån länk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Skulle kunna vara talisman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Skulle kunna vara talisman Vad det än är så är det jobigt som fan. måstej u trycka alt shift varje gång nån skriker på msn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Japp. lite svårt just nu. nån som har haft egenskap om denna och kan beräta hur fan man kan få ner en mapp på skrivbordet? orka gå in i sakerna till vänster å stuff. annars är de bra Snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Skulle kunna vara talisman Är ärtt säkre på att det inte är det, isf hade det funnits en trayikon i vart nu tray ligger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MATRIX Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 (redigerad) Detta är mitt coola skrivbord! Redigerad 10 juni, 2005 av MATRIX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Detta är mitt coola skrivbord! Inte för att vara ond eller så men det där var rätt ugli... Kul att du gillar den iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Mitt är tommast, tillsammans med KalleR:s verkar det som. Angående att antalet genvägar sölar ner datorn, det stämmer inte, om din dator segar ner pga att du har många genvägar på skrivbordet så är det något annat som orsakar det, och inte genvägarna själv. Fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts