pottzork Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Dig Eller hur .det var inte speciellt snyggt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 (redigerad) Du har säkert glömt att tanka frameworks grejen....? de gjorde jag Har ju det. Kan till och med lägga upp en dagens lol bild om det också EDIT: Så här blir det: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/BUHU.PNG Redigerad 1 juni, 2005 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Har ju det. Kan till och med lägga upp en dagens lol bild om det också Är det grammatikfelet du poängterar? 1 sekunder? Ser inte det roliga i det, bara onödigt att slänga in en koll i källkoden om det är just 1 sekund kvar, så att bara sekund och inte sekunder skrivs ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Mitt lilla skrivbord http://putfile.com/pic.php?pic=6/15114430884.jpg&s=x4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Eller hur .det var inte speciellt snyggt... Skitsnygg, hur vackert är det inte och titta på sin tjej nu när hon är i stockholm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 (redigerad) Skitsnygg, hur vackert är det inte och titta på sin tjej nu när hon är i stockholm? Hm. kanske det, men bilerna var lågtupplöstskit ... och vad är den där röda klumpen för nått? Redigerad 2 juni, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Mayn skrefbörd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Senast jag kollade såg det ut såh'r, cpu och mem-graf efter mycket tjafs från vigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skapar1 Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Ny Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 (redigerad) Ska rensa upp lite snart! EDIT: Oh shit! Den blev lite stor! Redigerad 2 juni, 2005 av Toki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Nån som kan nått snyggt theme som passar till min bakrund? *där uppe ^^* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Ska rensa upp lite snart! EDIT: Oh shit! Den blev lite stor! SÄgs om att anpassa den lite i kanske paint? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Senast jag kollade såg det ut såh'r, cpu och mem-graf efter mycket tjafs från vigge CPU var det enda jag sa till dig att ha RAM-minnesanvändningen är ju någorlunda konstant, som du ser, och behöver därför ingen graf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 CPU var det enda jag sa till dig att ha RAM-minnesanvändningen är ju någorlunda konstant, som du ser, och behöver därför ingen graf You want some cheese with that whine? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 You want some cheese with that whine? Oh mouseman. you shouldnt carry around so much cheeze at night, you should carry something cheezeer. HOLE CHEEZE yes, its the cheezier snack. /kan itne stava cheeze i plural Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Senast jag kollade såg det ut såh'r, cpu och mem-graf efter mycket tjafs från vigge Iiihk, bort med språkfältsmojjen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Ska rensa upp lite snart! EDIT: Oh shit! Den blev lite stor! TA BOOOOORT!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 .mitt skrivbord.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Mitt skrivbord: Lust å titta efter?? <---Länk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts