VickeX Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 TubaTV@google. Du hittar nog... Har laddat ner det man behöver för att kunna använda det (Windows net nånting) instalerat det men var ska jag göra nu? Har laddat ner själva TubaTV också. Men det står någonting konstigt när jag försöker he på det. Help.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Härmed ska jag nu, lägga upp min bakgrund, även passa på att berätta att detta blir min 1000:e post. Riktigt stolt Hehe, aja, ...and Justice for All, se o njut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Här kommer mitt skrivbord: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Sir Per Horribelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Här kommer mitt skrivbord: Urk.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Lol gjorde det precis i photoshop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Här kommer mitt skrivbord: Vill du ha jobb som designer? *ironisk som fan* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Lol gjorde det precis i photoshop Och? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Och? Gjorde det ej seriöst tog ca 15 min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Men så intressant är inte ditt skrivbord, så att du måste skriva massa inlägg om att du inte orkar fixa en bild 3,3 poäng går till As oooops Ace, är van att använda det ordet, skrev två inlägg Tre inlägg Nöjd``?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 3,3 poäng går till As oooops Ace, är van att använda det ordet, skrev två inlägg Tre inlägg Nöjd``?? Det stavas ass (Ifall du menar röv) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Gjorde det ej seriöst tog ca 15 min Och? Kom inte med dåliga bortförklaringar. Ta åt kritik och gör bättre, eller sämre, välj själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 (redigerad) Någon som kan hjälpa mig? Har laddat ner det man behöver för att kunna använda det (Windows net nånting) instalerat det men var ska jag göra nu? Har laddat ner själva TubaTV också. Men det står någonting konstigt när jag försöker he på det. Help.... Redigerad 31 maj, 2005 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Någon som kan hjälpa mig? Vad står det då? Lätt att veta vad problemet är när du bara säger att något konstigt händer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Någon som kan hjälpa mig? Du har säkert glömt att tanka frameworks grejen....? de gjorde jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Det stavas ass (Ifall du menar röv) På engelska ja... Svenska: As Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Mitt kära skrivbord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Hemskt, avksyvärt, bort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Hemskt, avksyvärt, bort! Till vem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Till vem? Dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts