RadiuZ Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Jaha? Måste du hämnas eller något för att jag tyckte ditt desktop var fult eller? Jag ber om ursäkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Har inte gjort det så personligt än men här är mitt iaf: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/ndallenimina.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 ******** ******** ******** (Alla * tillsammans ska föreställa kariyas bild ) Hur får ni andra teman? Och hur fick du winamp att vara så platt där nere kariya? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 (Alla * tillsammans ska föreställa kariyas bild ) Hur får ni andra teman? Och hur fick du winamp att vara så platt där nere kariya? 1. Själv har jag WB (Windwos Blind) därifrån kan man ladda hem olika skins Du kan söka på det på Google. 2. Du dubbelklickar någonstans i vänstra hörnet (kvittar var) och sen förlänger du den bara så lång du vill ha den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Har inte gjort det så personligt än men här är mitt iaf: Snyggaste ja sett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Har inte gjort det så personligt än men här är mitt iaf: Fan va grym Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 LOL @ Pottan och RadiuZ... Ladda hem Astonshell säger jag bara. Det där är ett skin som vem som hellst kan ha. Min morsa kan fixa minnst lika snyggt. Och hon vet inte äns hur man startar en dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 (redigerad) LOL @ Pottan och RadiuZ... Ladda hem Astonshell säger jag bara. Det där är ett skin som vem som hellst kan ha. Min morsa kan fixa minnst lika snyggt. Och hon vet inte äns hur man startar en dator. Nu ska vi inte vara sånna Men som sagt. Jag tankade Astonhell och tog det temat som var top-rateat, dvs No Escape. Sen har jag bara fixat lite med knapparna och vilka genvägar jag vill ha. Lätt som en plätt och det blir jäkligt snyggt håller jag med om. Välj och braka Redigerad 29 maj, 2005 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 (redigerad) 1. Själv har jag WB (Windwos Blind) därifrån kan man ladda hem olika skins Du kan söka på det på Google. 2. Du dubbelklickar någonstans i vänstra hörnet (kvittar var) och sen förlänger du den bara så lång du vill ha den Asså ja hittade ingenting Men hallå edit. Nu har jag laddat ner den här : XBOXTHEME Och jag undrar vad jag ska göra nu? Och föresten winamp den blir ju inte sådär smal bara lång :'( Redigerad 29 maj, 2005 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 LOL @ Pottan och RadiuZ... Ladda hem Astonshell säger jag bara. Det där är ett skin som vem som hellst kan ha. Min morsa kan fixa minnst lika snyggt. Och hon vet inte äns hur man startar en dator. So? det kan väll vara jävligt snyggt för det. Får fixa nått najs när min dator kommer tillbaka från servicen.. ööööööööööh jag längtar redan. den här datorn suger , 256 mb ram, intel pentium 3 , 30 gb hårddisk typ 1,5 eller 2 ghz. min förra va bättre.. 1 gb ram, amd precessor 64, 500 gb hd , 3,4 ghz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 LOL @ Pottan och RadiuZ... Ladda hem Astonshell säger jag bara. Det där är ett skin som vem som hellst kan ha. Min morsa kan fixa minnst lika snyggt. Och hon vet inte äns hur man startar en dator. Hmm, bara så du vet så var min bakrund en standard-bakrund. Ungefär som PCns öken eller vad det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Har inte gjort det så personligt än men här är mitt iaf: Lol, det där astonshell-temat har kommit upp ett antal ggr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Lol, det där astonshell-temat har kommit upp ett antal ggr Likförbannat är det jäkligt snyggt. Men jag har inte läst igenom tråden. Fråga angående Aston: Om jag byter till ett annat tema för att testa och sen byter tillbaka till mitt gamla, behålls mina grejer då? Eller kanske det nya temat anpassas automatiskt efter det gamla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Har inte gjort det så personligt än men här är mitt iaf: Det där hade jag typ för ett år sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Eller så är vigges snyggast, som vanligt. Mikolan har också det fint, minimalizm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 (redigerad) Såhär ser skrivbordet ut i min server, inget märkvärdigt. Öö... Media player i en server? Redigerad 29 maj, 2005 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Nån som vet ett passande winamp skin till mitt nya skrivbord? Eller tycker ni att jag ska ha som jag har? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Det där hade jag typ för ett år sen. Ok. Respekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Mitt just nu. Bakgrunden är gjord i Photoshop CS2. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload2/Untit.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts