Chilli_13 Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 (redigerad) Ok... Tack återigen... Edit:Ny sida Redigerad 15 maj, 2005 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Mitt just nu. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/f-GOdisk.jpg Vill ha temat, nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Vet inte vad det heter. Sök här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Någon som vet vad ett winamp skin som är bara i svart och vitt heter? Tror jag såg det i någons post här. Har haft skinet förut men har inte hittat det efter jag formatera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Vet inte vad det heter. Sök här. Kan inte vara så svårt att öppna ditt windowblinds och kolla vilket tema som är aktivt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Tiger vad heter ditt theme? Och så undrar jag om det finns någon snygg wow bakgrund alternativt theme. Det VS som jag använder heter "Cadoo". Finns till både StyleXP och WindowBlinds. Finns här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Det VS som jag använder heter "Cadoo". Finns till både StyleXP och WindowBlinds. Finns här. Tack du är en ängel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Någon som vet vad ett winamp skin som är bara i svart och vitt heter? Tror jag såg det i någons post här. Har haft skinet förut men har inte hittat det efter jag formatera. HÄR! Då passar jag på med en fråga, hur i helsike installerar man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 HÄR! Då passar jag på med en fråga, hur i helsike installerar man det? Du laddar hem det medans du har Winamp öppet, det borde byta skin av sig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 HÄR! Då passar jag på med en fråga, hur i helsike installerar man det? Dubbelklickar, eller högerklicka, sedan "Install "? Funkar för mig iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Du laddar hem det medans du har Winamp öppet, det borde byta skin av sig själv. Hmm, men det vill bara öppnas i winRAR.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Hmm, men det vill bara öppnas i winRAR.. Tror det finns på www.winamp.com, testa tanka därifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Hmm, men det vill bara öppnas i winRAR.. Men testa med att högerklicka på den och välj "Öppna med..." och ta sedan Winamp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Tror det finns på www.winamp.com, testa tanka därifrån. Jag letade, men hittade inget! :'( Någon som har en direktlänk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Jag letade, men hittade inget! :'( Någon som har en direktlänk? Har du testat det jag skrev? Och, btw, har du Winamp 5 eller nåt äldre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 (redigerad) Har du testat det jag skrev? Och, btw, har du Winamp 5 eller nåt äldre? Japp, testat allt. Har winamp 5.09 Fixade det... Redigerad 15 maj, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Första gången jag visar mitt skrivbord http://img276.echo.cx/img276/6645/namnlst15cq.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 (redigerad) Första gången jag visar mitt skrivbord http://img276.echo.cx/img276/6645/namnlst15cq.jpg Det är ju så härligt. e: Vad heter fonten? Redigerad 18 maj, 2005 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Såhär ser skrivbordet ut i min server, inget märkvärdigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 e: Vad heter fonten? Fonten heter M39. (M39_SQUAREFUTURE) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts