the-copy Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 Ja, världen går under för att han på ett lätt och smidigt sätt håller kontakt med sina kompisar som förmodligen också har Lunar. precis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 (redigerad) skrivbord hehe... ''DC++ 0.262 - [#Warez...'' Redigerad 10 november, 2003 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 Mitt nya.. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 wow,snygg! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 Mitt nya.. (:!!! Eyy, en sån där data har jag hos farsan.. En "Mac" Har en sån imac och en G5:a Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 Eyy, en sån där data har jag hos farsan.. En "Mac" Har en sån imac och en G5:a du tycker du inte att skrivbordet är snyggt? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 Eyy, en sån där data har jag hos farsan.. En "Mac" Har en sån imac och en G5:a Men jag har ju en Dell med XP.. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 (redigerad) Stell kör du Mac? (:!!! Redigerad 11 november, 2003 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 Mac är faktiskt bra (Förutom att det inte tillverkas så mycket spel för dem) Jag kör vanligtvis PC men jag har en lite äldre mac med Rainbow six 1... muahahaha. (:!!! Skit vad den äger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 (redigerad) Det är inget fel på mac, Men som AE_Dave sa det tillverkas så lite spel.. Redigerad 11 november, 2003 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 så du är en liten fjortis du? (om man tänker på att du är inne på luanrstorm ) Du kan bara gå och knulla din morsa ! Bara för att jag är inne på lunar betyder det att jag är en Fjortis, neee ! Jag gillar Lunar för att jag kan hålla kontakten med mina kompisar som jag inte träffar i skolan, inte har msn bla bla precis som Topp3 säger. Det finns nog ett par hundra på gtasajten som använder lunar, om inte tusen ! Jag tycker att du borde skärpa dig och tänka positivt ... Lunar är sveriges största Comminity (stavning) så det är inte ett enda dug fel att vara inne där bara för att en massa fjortisar är inne där ! Ursäkta språket i början ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 man måste inte svära . Vissa tycker lunar är fjantigt för det finns mycket fjortisar där. Men OCH vad gör det man får ju kontakt med folk och det är ju bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 Stell kör du Mac? Nej säger jag ju.. Sitter på en Dell dimension 4100 med Win XP på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 hoppsan! såg inte det.. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 Nej säger jag ju.. Sitter på en Dell dimension 4100 med Win XP på.. du använder dig av aston shell va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 min pappa ska köpa den här : datorn den kommer äga..(hoppas jag) obs det är inte exakt en komponenterna som finns på den sidan och det är 15,2 " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 ganska offtopic är nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 ganska offtopic är nu... något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2003 du använder dig av aston shell va? Hehe, japp.. Finns att hämta på Astonshell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 12 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2003 Hehe, japp.. Finns att hämta på Astonshell själv föredrar man Talisman 2.7 framför allt annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts