vigge Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Uppdaterad gullig desktop http://www.deviantart.com/deviation/18204878/ Du vet att uxtheme patchern är en patch och ingen mod va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Jaha, varför frågar du då? mIkolan: gulligt vs/wbskin, men har du missat att uppdatera ff? Ja vafan update = buggar If it ain't broke don't fix it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Ja vafan update = buggar If it ain't broke don't fix it. Security updates är väl att föredra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 (redigerad) Har uppdaterat mitt lite. Attans dåliga kvalitet i Paint. Kommentarer? *Tog bort bilden* Redigerad 30 maj, 2005 av Tiger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Är det nån som vet hur man får en genväg till "Stäng av datorn" på skrivbordet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Är det nån som vet hur man får en genväg till "Stäng av datorn" på skrivbordet?? Med samurize bla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Ok... Hur får man upp ett Samurize skrivbord som man gjort på skrivbordet?? Kass på det här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Tiger vad heter ditt theme? Och så undrar jag om det finns någon snygg wow bakgrund alternativt theme. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 (redigerad) Är det nån som vet hur man får en genväg till "Stäng av datorn" på skrivbordet?? Skapa ett genväg till "shutdown.exe -s -t 00". Edit: Mademan, http://www.blizzard.com/wow/wallpaper/ Redigerad 14 maj, 2005 av vigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Osäker på om jag postat bild på denna tidigare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Skapa ett genväg till "shutdown.exe -s -t 00". Edit: Mademan, http://www.blizzard.com/wow/wallpaper/ Tack vigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Tack så mycke Vigge!! Men hur får man upp ett Samurize skrivbord?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Mitt just nu. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/f-GOdisk.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Ett annat lite smart sätt att få stänga av-knapp på skrivbordet är Wizmo (google). Där kan man också göra en shutdown\reboot\exit windows\blackout och så, och med nåt som kallas dammit!, så att windows stänger av även om nåt program hänger sig och inte vill stänga av. Kan öppna skivspelare och sånt också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Tack så mycke Vigge!! Men hur får man upp ett Samurize skrivbord?? Öppna Samurize Instance Manager, skapa en config och kör den. Samurize tutorials Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Mitt just nu. Vad heter temat? Snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Det fixade sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Pallade inte att skriva en ny tråd för detta så jag lägger en post i denna istället: Någon som kan tipsa om bra sidor där man kan hitta snygga xp teman till style xp, Windowblinds? Och då menar jag inte wincustomize eller themexp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 (redigerad) Är det nån som har något snyggt "Winamp grejs" till Samurize?? Edit är det nån som har en snygg klocka i samma stil också?? Redigerad 15 maj, 2005 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Är det nån som har något snyggt "Winamp grejs" till Samurize?? Edit är det nån som har en snygg klocka i samma stil också?? Kolla downloads-sektionen på samurize.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts