aikjonas12 Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 .mitt skrivbord. hur gör man för att få sånna där ikoner brevid start-menyn?? Högerklicka på meny raden>Verktygsfält>Snabbstart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 .mitt skrivbord. hur gör man för att få sånna där ikoner brevid start-menyn?? Haha diggar bilden! Inte bara för att jag är MP-fan :"> ... Men skylten uppe till höger "DEAD END" sitter klockrent! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Saken är den, att jag tycker inte om att ha saker andra gjort, vet ej varför Likadant med mig, försöker göra så mycket som möjligt själv Dock är det inte värt att göra ett VS-tema imo, då det är väldigt tidskrävande Finns det något perfekt använder jag det, annars gör jag mitt eget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 (redigerad) Tack att du visade att det finns Adobe Photoshop CS2 !!! EDIT: Det äger EDIT 2: Men ärligt? Finns det ? :"> Redigerad 10 maj, 2005 av Perlan_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Tack att du visade att det finns Adobe Photoshop CS2 !!! EDIT: Det äger LoL, samma sak som CS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 LoL, samma sak som CS LOL nej!! det är större skillnad mellan CS2 och CS än vad det är mellan CS och 7an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 LOL nej!! det är större skillnad mellan CS2 och CS än vad det är mellan CS och 7an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 (redigerad) Och varför säger du då att det är samma sak? Redigerad 10 maj, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Skulle bara kolla så ni va med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Jag har Adobe Creative Suite 2! CS2 + shit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 (redigerad) Skulle bara kolla så ni va med! Lilla gubben, är det nån som inte är med så är det du, men puss på dig Green_Goblin: låt mig gissa, du använder bara photoshop, men har creative suite för att du tycker det är häftigare med fler program? Redigerad 10 maj, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Green_Goblin: låt mig gissa, du använder bara photoshop, men har creative suite för att du tycker det är häftigare med fler program? Tänkte det samma när jag såg det inlägget, men jag orkar inte tjafsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 (redigerad) Nej Nej! Använder: Photoshop CS2, Image Ready CS2, Acrobat 7.0 Professional, GoLive CS2. Alltså 4 program. Men GoLive CS2 kan man inte kalla program Redigerad 10 maj, 2005 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Miiise! http://img186.echo.cx/img186/3750/m0rre11kz.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Nice kopia på min bakgrundsbild... man kan väl få ett litet tack för att man hjälpte till med reflektionerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Miiise! http://img186.echo.cx/img186/3750/m0rre11kz.jpg Gaah! Standardtema Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 (redigerad) Meh! Säg ngt som passar till min bg då KalleR: ahh tackar.. puss på dig gulleplutten Redigerad 10 maj, 2005 av Krax Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Meh! Säg ngt som passar till min bg då KalleR: ahh tackar.. puss på dig gulleplutten Till och med silver skulle passa bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Ärligt ? Finns Adobe Photoshop Cs 2 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts