Panimala Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Det där heter typ... Royale eller nåt. Finns här. Tackelitack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D-link Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Mitt enkla skrivbord... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 ClEaN!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 ClEaN!!!! Naj! (nej, inget s i slutet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Nån som har tips på sida med bra teman som funkar med patchad uxtheme.dll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Nån som har tips på sida med bra teman som funkar med patchad uxtheme.dll? Deviantart, Customize.org, gfxOasis. Kom ihåg att det är Visual Styles du vill ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Har gort om igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Deviantart, Customize.org, gfxOasis. Kom ihåg att det är Visual Styles du vill ha Tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Mitt skrivbord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Mitt skrivbord Ego (ska kanske inte säga något ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Ego (ska kanske inte säga något ) Vadårå ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Vadårå ? Stor text med ANTON som wallpaper? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Naj! (nej, inget s i slutet) Vadå bara för att du gillar apor med en kokosnöt på huve? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Har börjat på ett eget theme (för övrigt mitt första), som ni kanske ser om ni tittar riktigt noga så har jag en bit kvar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Stor text med ANTON som wallpaper? Jag gjorde det iaf själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 METALLICA ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Har börjat på ett eget theme (för övrigt mitt första), som ni kanske ser om ni tittar riktigt noga så har jag en bit kvar... Om du vill ha ett simpelt tema finns det flera stycken, kan kolla om jag har namnen på några om du vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 (redigerad) Server #bill (Server 1) http://www.beffo2.mine.nu/gtasajten/server%20#bill.JPG Den andra servern har jag inte tagit något ss från för den har bara vanliga Win 2k3 Server bakrunden och min dator har bara en grå bakrund. Redigerad 10 maj, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Om du vill ha ett simpelt tema finns det flera stycken, kan kolla om jag har namnen på några om du vill Saken är den, att jag tycker inte om att ha saker andra gjort, vet ej varför Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 .mitt skrivbord. hur gör man för att få sånna där ikoner brevid start-menyn?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts